וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 21 דקות בכורה והפסד ליוסי בניון בק.פ.ר

הקשר הישראלי עלה מהספסל, מוליכת הצ'מפיונשיפ הפסידה בבית 1:0 ללסטר במשחק צמרת. שער והפסד לקולאוטי

למעלה משבעה חודשים חלפו מאז שיוסי בניון הופיע במשחק רשמי במדי קבוצה כלשהי (לא כולל נבחרת ישראל) ועד היום (שבת), כאשר התקופה המתסכלת הזו הסתיימה עם הופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה, קווינס פארק ריינג'רס. לצערו של הקשר הישראלי, שנכנס בדקה ה-69 במקומו של טום קארול, הבכורה שלו לא הייתה מוצלחת מבחינה קבוצתית, כאשר ק.פ.ר הפסידה 1:0 בבית ללסטר, במשחק שפתח את המחזור ה-21 בצ'מפיונשיפ. המארחים הגיעו למשחק מהמקום הראשון בטבלה, אבל ראו את השלישית בטבלה, לסטר, נהנית משער יפה של ג'יימי ורדי בדקה ה-41, בבעיטה שטוחה לפינה הרחוקה מכ-15 מטרים. המנצחת השוותה את מאזן הנקודות שלה לזה של ק.פ.ר ואילו השנייה בטבלה בארנלי תוכל להעפיל לפסגה אם תנצח בהמשך הערב את בלקפול.

שחקן קווינס פארק ריינג'רס יוסי בניון לצד מאמנו הארי רדנאפ. GettyImages
מברוק. בניון עולה לדקות ראשונות בקווינס פארק ריינג'רס/GettyImages

* בתחילת החודש סלטיק דרסה 0:7 בחוץ את נועלת הטבלה בסקוטלנד, הארטס, במסגרת הגביע. הפעם זה הלך הרבה יותר קשה, אבל האלופה הצליחה לנצח 0:2 במסגרת המחזור ה-16 ולבסס עוד יותר את מקומה בפסגת הטבלה. ניר ביטון שיחק 45 דקות והוחלף בג'יימס פורסט בתחילת המחצית השנייה ופורסט היה זה שחתם את התוצאה בדקה ה-90. כריס קומונס כבש את הראשון (64). בירם כיאל הפצוע לא היה בסגל כמובן.

* רוברטו קולאוטי העלה את מאזנו לתשעה שערים העונה, אבל אנורתוזיס פמגוסטה הפסידה 3:2 לאומוניה ניקוסיה בחוץ במשחק שהוציא לדרך את המחזור ה-14 בקפריסין. דווקא אחרי שאנורתוזיס נותרה בעשרה שחקנים בשלב מוקדם, קולאוטי העלה אותה ליתרון בדקה ה-30 לאחר שניצל טעות איומה של מגיני אומוניה. אגב, שתי דקות קודם לכן, משה אוחיון נכנס למגרש בחילוף מוקדם. אנורותזיס קיוותה להיצמד לצמרת ולברוח מאומוניה, אבל המארחים הצליחו לבצע מהפך ולעלות ל-1:3. חמש דקות לסיום גם ניקוסיה ספגה אדום ואנורתוזיס זכתה לפנדל. גונסאלו גרסיה מיודענו החמיץ. ארבע דקות לאחר מכן, אוחיון הגביה קרן, גרסיה נגח לרשת וקבע את תוצאת המשחק. עמית בן שושן לא שיחק.

* תחתית הטבלה בליגה השנייה בספרד צפופה בצורה מדהימה ובין המקום ה-20 שמתחת לקו האדום למקום הרביעי בטבלה מפרידים שבע נקודות בלבד. גיא אסולין והרקולס השיגו שלוש נקודות חשובות עם 1:3 בחוץ על לוגו במשחק שפתח את המחזור ה-19. הקשר הישראלי עלה בהרכב ואף ספג צהוב בדקה ה-57 בשל ויכוחים עם השופט לאחר שזה שרק לפנדל לזכות המארחים. אסולין הוחלף בדקה ה-61.

* שלומי ארבייטמן שיחק 82 דקות בניצחון השני העונה של מונס, 0:2 בחוץ על שרלרואה. יובל שפונגין לא נכלל בסגל. חנן ממן פתח בהרכב ורשם 72 דקות ב-1:3 של בוורן על ליארסה. רמי גרשון הפצוע לא נכלל בסגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השער שלו לא עזר. קולאוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully