וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד תוקפים: "מסי לא מבין בעסקים, עדיף שישתוק"

המועמד לנשיאות ברצלונה מ-2003 נגד מסי: "הוא לא יכול לשים את עצמו מעל בארסה". וגם: ההחלמה של הכוכב בישורת האחרונה

לא מעט אנשים התקשו להאמין שהמילים שיצאו מפיו של ליאונל מסי אתמול (שישי) אכן נאמרו. כזכור, הכוכב הארגנטינאי של ברצלונה החליט לענות לסגן נשיא המועדון חאבייר פאוס, שהבהיר כי הוא אינו מתכוון לשדרג את שכרו של מסי בכל חצי שנה, ואמר בנושא: "ברצלונה זה המועדון הטוב ביותר בעולם, והוא צריך להיות מנוהל על ידי מנהלים טובים. לא אני ולא איש מהאנשים סביבי ביקשנו שדרוג בשכר, והוא יודע את זה טוב מאוד. אסור לאדם שלא מבין דבר בכדורגל לנסות לנהל מועדון כמו עסק".

לאו מסי: "סגן נשיא ברצלונה לא מבין כלום בכדורגל"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מציג את נעל הזהב. David Ramos, GettyImages
שבר שתיקה. מסי/GettyImages, David Ramos

הדברים הללו גרמו ללא מעט תסיסה בספרד. ב"מארקה", למשל, הצדיקו את דבריו של מסי וטענו כי אי אפשר היה להימנע מתגובה לדברים הקשים שנאמרו על ידי פאוס. מי שעוד יותר חימם את הגזרה הוא ג'ורדי מאיו, מי שהיה מועמד לנשיאות ברצלונה בבחירות ב-2003, שאמר בנושא: "מה שפאוס אמר זה משהו שהרבה אנשים חושבים. מסי מבין בכדורגל, אבל לא מבין בעסקים, בכלכלה או באימון, ולכן עדיף לו לשתוק".

מאיו המשיך וחימם את הגזרה כשציין: "פאוס התנהג בסדר גמור. מסי הוא מועסק. הוא הכדורגלן הכי טוב בעולם, אבל הוא לא יכול לשים את עצמו מעל בארסה. אם מסי לא שמח, זה כנראה מסיבות אחרות. אני לא חושב שמסי או כל שחקן אחר צריכים להפעיל לחץ על המועדון כדי שהוא יקבל החלטות לא הגיוניות או שיפגעו בהמוניה שיש בחדר ההלבשה. סנדרו רוסיי צריך להרגיע את שני הצדדים".

ובינתיים בברצלונה גם מתעסקים במקביל בהתאוששותו של מסי מהפציעה. מי שבטוח שהכוכב יחזור עד המפגש הראשון עם מנצ'סטר סיטי ב-18 בפברואר הוא הנשיא סנדרו רוסיי שהבהיר זאת במסר לתקשורת. מסי עצמו נכנס לשלב השלישי והאחרון בשיקום שלו בארגנטינה. בארסה שיגרה את המנהל הספורטיבי אנדוני זוביזארטה ורופא המועדון ריקארד פרונה לבדוק את מצבו של הכוכב וקצב החלמתו ואלו הודיעו שהוא מתקדם כמתוכנן והוא אמור לשוב לפעילות בפגרת החורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully