וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "אניימה עדיין לא פגש אותי או את קבאני"

חלוץ פ.ס.ז' הלחיץ את שוער ליל לקראת המפגש (א', 22:00): "זה יהיה מבחן גדול עבורו. הסטטיסטיקה הופכת את זה ליותר מסקרן"

בזמן שבצרפת מתלהבים מהיכולת הפנטסטית של וינסנט אניימה, יש מי שמתייחס אליה בשוויון נפש ולא ממש מתלהב. קוראים לו זלאטן איברהימוביץ', ורגע לפני המפגש של פריס סן ז'רמן עם ליל ביום ראשון (22:00), נראה שהכוכב הבלתי מעורער של האלופה מנסה להלחיץ את השוער שלא היה רחוק מלקבוע שיא ליגה ללא ספיגה. כזכור, פריס סן ז'רמן מוליכה את הטבלה עם 43 נקודות, ארבע יותר מליל השלישית.

צרפת: ולנסיין ומליקסון הפתיעו את מונאקו עם 1:2

וינסנט אניימה שוער ליל סופג שער. AP
נלחץ? אניימה/AP

"אני חושב שזה משחק חשוב מאוד עבורנו", אמר זלאטן, ואז עבר לדבר על השוער הניגרי: "ליל עושה עבודה טובה מאוד עד עכשיו. השוער שלהם אניימה רשם כמה משחקים מדהימים עד כה, אבל עדיין חייבים להגיד שהוא לא שיחק נגד זלאטן וקבאני. זה יהיה מבחן גדול עבורו ונראה מה יהיה. קבאני ואני כבשנו הרבה שערים עד עכשיו ואני די בטוח שנמשיך לכבוש שערים".

על היריבה עצמה הוסיף השבדי: "אנחנו משחקים בבית, אבל אנחנו יודעים שליל עשתה עבודה פנטסטית והשוער שמר על שער נקי בעשרה או ב-11 משחקים ברציפות. הסטטיסטיקה רק הופכת את זה למשהו יותר מרגש במשחק נגד ליל. זה יהיה משחק טוב עבור הצופים. עד עכשיו חווינו עונה טובה. בליגה הפסדנו רק במשחק אחד נגד אוויאן. אני מקווה שנשמור על הריכוז שלנו ונמשיך בתוצאות הטובות".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
"אני די בטוח שנמשיך לכבוש שערים". זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

על הגרלת שלב שמינית הגמר נגד באייר לברקוזן ציין החלוץ: "ליגת האלופות זה לא טורניר קל וככל שאתה מתקדם, זה רק הופך להיות קשה יותר. זו אחת המטרות העיקריות שלנו, אבל לא היחידה. זה קל להישאב למפעל הזה, ואנחנו רוצים להצליח בכל המפעלים שאנחנו משחקים. לאחר מכן נראה מי זוכה בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully