וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ולנסיין ומליקסון הפתיעו את מונאקו עם 1:2

הקשר שיחק 59 דקות בניצחון החוץ המדהים, פלקאו החטיא פנדל בהפסד הבית הראשון העונה. ויצמן בישל בניצחון סימורג

מאור מליקסון היה שותף הערב (שישי) להפתעה גדולה בליגה הצרפתית, כשקבוצתו ולנסיין ניצחה 1:2 בחוץ את מונאקו. היה זה בסך הכול ניצחון שלישי העונה של ולנסיין הנמצאת עדיין מתחת לקו האדום (14 נקודות במקום ה-18) והפסד בית ראשון העונה (ושני בלבד בליגה) של הקבוצה העשירה מהנסיכות, שפספסה הזדמנות לעלות זמנית למקום הראשון. פריס סן ז'רמן הבטיחה את אליפות החורף ותוכל להגדיל את יתרונה בפסגה לחמש נקודות בתום הסיבוב הראשון, אם תנצח ביום ראשון את ליל של וינסנט אניימה.

לייבין קורזאבה שחקן מונאקו מול ניקולא פנטו שוער ולנסיין. רויטרס
הצגה בין הקורות. ניקולא פנטו/רויטרס

ולנסיין הגיעה אחרי שישה משחקים ללא ניצחון ואילו מונאקו אחרי חמישה ניצחונות רצופים, אך שני הרצפים נקטעו. בדקה ה-30 פרץ ארתור מסואקו הצעיר מצד שמאל והעביר כדור רוחב שעבר את השוער דניאל סובאשיץ' וחדר פנימה בגלל נגיעה של אריק אבידל. שער עצמי לקפטן הוותיק, שמעולם לא כבש בליגה הצרפתית. דקה לאחר מכן לייבין קורזאבה השווה, אך השער נפסל בגלל נבדל. הלחץ של מונאקו נמשך, בדקה ה-33 מליקסון עמד על הקו והציל שער ולקראת סיום המחצית כדור חופשי של ז'ואאו מוטיניו ליטף את הקורה.

מונאקו המשיכה במכבש על שערו של ניקולא פנטו המצוין, גם רדאמל פלקאו נכנס כמחליף אחרי היעדרות של חודש בגלל פציעה, אך בדקה ה-58 נכנעה המארחת למתפרצת קטלנית אותה סיים המגן הימני דויד דוקורטיו עם שער ליגה ראשון שלו אחרי כמעט שלוש שנים. מליקסון פינה את מקומו דקה לאחר מכן, פנטו עצר פנדל של פלקאו בדקה ה-82 ובחלוף עוד שתי דקות חאמס רודריגס צימק בנגיחה. שער נוסף של הקולומביאני נפסל בגלל נבדל בדקה האחרונה, ובסיום ניצחון יקר לוולנסיין.

אנתוני מרסיאל שחקן מונאקו בין ארתור מסואקו (מימין), סליו סיס (משמאל) שחקני ולנסיין. רויטרס
הפסד ביתי ראשון העונה למונאקו. אנתוני מרסיאל/רויטרס

* סימורג של עידן ויצמן ניצחה 0:3 את ראבאן באקו. הבלם הישראלי אף בישל את השער הראשון של קבוצתו, בדקה ה-22, כשהרים כדור חופשי היישר לדרגאן צ'ראן, אקס נתניה. החלוץ המשיך לרשת. סימורג מדורגת במקום השישי בליגה האזרית, עם 25 נקודות מ-18 משחקים. ראבאן במקום הלפני אחרון עם 9 נקודות.

* ספרד: מלאגה השיגה את ניצחון החוץ הראשון שלה העונה, כשגברה 0:1 על אלצ'ה במשחק שפתח את המחזור ה-17 בלה ליגה. איגנסיו קמאצ'ו נגח את שער הניצחון של האורחים כבר בדקה השישית, דמיאן סוארס האורוגוואי הורחק משורות אלצ'ה בצהוב שני בדקה ה-60. מלאגה התקדמה למקום התשיעי עם 20 נקודות, אלצ'ה במקום ה-14 עם 17 משלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully