וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 75:82 את מכבי חיפה

הלפרין להט במאני-טיים וסיים עם 16 נקודות, הפועל ירושלים סיפקה עוד תצוגת כדורסל וסיימה את הסיבוב הראשון בפסגה

המחזור ה-11 בליגת העל, שנעל את הסיבוב הראשון, הגיע היום (שישי) לסיומו עם המשחק הדחוי בין מכבי חיפה להפועל ירושלים ברוממה, והיה שווה לחכות לו. 4,200 צופים ראו קרב גדול בין שתיים מהקבוצות הטובות בארץ, בסיומו יכולת מצוינת של יותם הלפרין במאני-טיים העניקה לירושלים ניצחון בתוצאה 75:82, שמציב אותה בתום הסיבוב הראשון במקום הראשון בטבלת ליגת העל. ירושלים השאפתנית, שפתחה את העונה רע וספגה ביקורת רבה, הציגה גם ברוממה כדורסל טוב והמשיכה בקו החיובי שמאפיין אותה בשבועות האחרונים והפך אותה לקבוצה לוהטת. הפרויקט הנוצץ במלחה נושא פירות, לפחות בחלק הזה של העונה.

האלופה הגיעה להתמודדות ללא מורן רוט, שכזכור עבר ניתוח ארתוסקופיה לתיקון קרע במניסקוס, וללא בריאן רנדל, שסובל מפציעה בכתף, וחסרונם הורגש. אך גם בלעדיהם שחקניו של דני פרנקו סיפקו לחימה ונחישות ולמרות שפיגרו לאורך רוב דקות המשחק, ידעו למתוח את ירושלים עד לבאזר. הירוקים ניסו להימנע מהפסד ליגה שלישי רצוף, אבל הפסידו למאמנם בעונה שעברה בראד גרינברג.

שחקן הפועל ירושלים רונלד דופרי. אדריאן הרבשטיין
עוד הצהרה לליגה. דופרי מטביע ברוממה/אדריאן הרבשטיין
בראד גרינברג מאמן הפועל ירושלים מתקבל אצל מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הכניס את האקסית לצרות גדולות יותר. גרינברג מקבל זר הוקרה ממכבי חיפה לפני המשחק/אדריאן הרבשטיין

רבע 1

מכבי חיפה פתחה עם דגן יבזורי, דויד קוביאן, דונטה סמית, אייק אפוואיבו ועידו קוז'יקרו. החמישייה של ירושלים כללה את יותם הלפרין, דרווין קיצ'ן, רונלד דופרי, ליאור אליהו וג'וש דאנקן. דקות טובות של דונטה סמית ודגן יבזורי העלו את חיפה ל-6:12, אבל שלשות של הלפרין ודאנקן השאירו את ירושלים קרובה. שתי הקבוצות קלעו באחוזים גבוהים, אבל ירושלים ניצלה את הקצב הגבוה טוב יותר ובזכות נקודות של ליאור אליהו עלתה ל-22:25. ארטיום פרחובסקי ויניב גרין נכנסו בירושלים, ששמרה על יתרונה בזכות נקודות של קיצ'ן והאדומים הוליכו 24:29 ברבע הראשון. ליאור אליהו היה מצוין בשורות ירושלים עם 10 נקודות ברבע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אייק אפואיבו שחקן מכבי חיפה מול ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
האיש של ירושלים ברבע הראשון. אליהו מול אפוואיבו/אדריאן הרבשטיין

רבע 2

פתיחת הרבע השני בישרה על מגמה הפוכה, כששתי הקבוצות התקשו לקלוע, וקלעו בעיקר מקו העונשין. באותן דקות דונטה סמית היה המוציא לפועל של מכבי חיפה, ובעזת הנחישות של אורי קוקיה מתחת לסלים האלופה לא אפשרה לאורחים לברוח. במזכירות עצרו את המשחק כדי לבדוק את מספר העבירות של פרחובסקי, ולאחר דקות של דיונים הוא חודש כשנקבע שלסנטר הירושלמי יש שלוש עבירות. שתי הקבוצות המשיכו להחטיא מכל מצב והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 38:41 לירושלים. דונטה סמית ואייק אפוואיבו הוליכו את חיפה עם 13 נקודות כל אחד, אליהו קלע 12 לירושלים בתשע דקות משחק בשני הרבעים הראשונים.

סנטר הפועל ירושלים ארטיום פרחובסקי. אדריאן הרבשטיין
השופטים התקשו לספור לו את העבירות, והוא התקשה לקלוע. פרחובסקי/אדריאן הרבשטיין

רבע 3

ליאור אליהו פתח על ספסלה של ירושלים בתחילת הרבע, ג'וש דאנקן המשיך להחטיא לאורחים, והאלופה לא הצליחה לחולל מהפך בתוצאה. יניב גרין, מנגד, רשם דקות טובות ושמר על היתרון האדום. שלשה של דופרי חתמה ריצת 1:8 של ירושלים ודני פרנקו הזעיק פסק זמן כשקבוצתו נקלעה למינוס 10. בן רייס הפיח מעט התלהבות בחיפה והעיר את המאחרת עם שתי שלשות, דויד קוביאן סוף סוף קלע וחיפה טסה ל-0:9 שהחזיר אותה למשחק. בסיום הרבע ירושלים הוליכה 59:60 ושתי הקבוצות הכינו אותנו לרבע רביעי מתוח.

פורוורד מכבי חיפה בן רייס. אדריאן הרבשטיין
החזיר את חיפה למשחק. בן רייס/אדריאן הרבשטיין
יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
נתן לירושלים אוויר בתחילת הרבע הרביעי והביא לה ניצחון במאני-טיים. הלפרין/אדריאן הרבשטיין

רבע 4

ירושלים פתחה את הרבע הרביעי עם ארבע נקודות של הלפרין וסל של דופרי וההפרש צמח לחמש. סמית ואפוואיבו המשיכו לקלוע לחיפה והגנה אזורית מצוינת של האלופה השאירה אותה קרובה לירושלים. על הפרקט התפתחה לחימה חסרת פשרות מצד שחקני שתי הקבוצות, כשאלכס צ'וברביץ' נעל את הסל של חיפה ורשם חסימה חמישית כשנותרו ארבע דקות לסיום. שלשה גדולה של דגן יבזורי הרימה את רוממה וקבע 70:71 לחיפה כשנותרו 2:20 דקות לסיום. מסירה גדולה של הלפרין לאליהו החזירה את היתרון לאדומים. שלשה גדולה של הלפרין העניקה לירושלים יתרון 71:75. סל נוסף של הלפרין חתם חמש נקודות חשובות של הגארד במאני-טיים, האדומים עלו ליתרון 71:77 וחיפה הרימה ידיים. אליהו ביצע עבירה חמישית על סמית, אפוואיבו צימק אף הוא מהקו, ובסיום הפועל ירושלים ניצחה 75:81.

סנטר הפועל ירושלים יניב גרין. אדריאן הרבשטיין
מביט על הליגה מלמעלה. יניב גרין/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: דונטה סמית' 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, איי אפוואיבו 18 ו-7 ריבאונדים, דגן יבזורי 10, דויד קוביאן 9, בן רייס 8, אלכס צ'וברביץ' 6 ו-4 חסימות, עידו קוז'יקרו שיח ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: יותם הלפרין 16 נקודות (7 מ-10 מהשדה) ו-5 אסיסטים, ליאור אליהו, רונל דופרי ודרווין קיצ'ן 14 כל אחד, יניב גרין וג'וש דאנקן 7 כל אחד, ארטיום פרחובסקי 6, חנן קולמן 4, אדם אריאל ורפי מנקו שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully