וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "כולם אוהבים אותך כשאתה מנצח"

מאמן מכבי תל אביב סיכם סיבוב ראשון קליל עם 2:8: "עכשיו מתחילים הכול מחדש". בלו: "מעריך את הכדורסל יותר מתמיד, פשוט כיף לי"

עריכה: מיכאל ברגמן

מכבי תל אביב ניצחה בקלות 55:68 את פנאתינייקוס, ביוון, וסיימה את השלב הראשון של היורוליג במקום הראשון, וגם זה היה בקלות. הצהובים (הערב בכחול) מחזיקים במאזן 2:8, ובבית הבא, בית F של הטופ 16, הם יפגשו את צסק"א מוסקבה, פרטיזן בלגרד, ריאל מדריד, ז'לגיריס קובנה, גלאטסראיי, באיירן מינכן ופנאתינייקוס, לבוראל או קובאן.

"עכשיו מתחילים הכול מחדש, כך שמה שיהיה עד ינואר חסר משמעות", סיכם דיוויד בלאט את המשחק. "אני בטוח שנראה פנאתינייקוס חדשה בטופ 16, כמו שתראו מכבי אחרת בטופ 16".

"ניצחנו את המשחק בצורה יפה", המשיך בלאט, "אני חושב שהתנהלנו בצורה מקצוענית כשבאנו עם רצון אמיתי לנצח למרות שלא היה לנו מה להרוויח. ראו את המחויבות, הנחישות והרצון של השחקנים. לסיים בית כזה במאזן 2:8 זה מעורר כבוד ולשחקנים מגיעות כל המחמאות. אנחנו עובדים טוב ולאחרונה גם רואים את התוצאות של העבודה הקשה שלנו. עכשיו נתרכז בשבוע מאוד קריטי שמצפה לנו, שבוע של גביע המדינה".

לאחר מכן נשאל בלאט על ידי שדר הטלוויזיה המקומית, מה דעתו על האוהדים בצהוב שתמכו בו מהיציע וקראו ממושכות 'דיוויד בלאט, דיוויד בלאט'. המאמן ענה: "כולם אוהבים אותך כשאתה מנצח".

פורוורד מכבי תל אביב דייויד בלו. מגד גוזני
"מוסיף ביטחון, מכניס אותנו למומנטום טוב". בלו על הניצחון ביוון/מגד גוזני

דייויד בלו הוסיף: "אפילו שהמשחק לא קבע עבורנו דבר מבחינת הטבלה, היה לנו חשוב מאוד להגיע לכאן ולנצח. ניצחון כזה מוסיף לנו לביטחון ומכניס אותנו למומנטום טוב. לדעתי זה הישג גדול לסיים בית כל כך קשה ותחרותי במקום הראשון עם מאזן 2:8, אני ממש שמח ונרגש בשביל כל הקבוצה. אני נהנה מאוד מהמשחק, מעריך היום את הכדורסל יותר מתמיד ופשוט כיף לי. הטופ 16 יהיה כמובן קשה מאוד, כמו תמיד, וצריך לזכור שכל המאזן היפה שלנו נמחק ומתחילים מאפס, אבל אנחנו נהיה מוכנים".

מכבי תל אביב ניצחה 55:68 את פנאתינייקוס ביוון

בית האקסים: צסק"א, פארגו, ז'לגיריס, שאראס - היריבות של מכבי תל אביב בבית F

ריאל מדריד ואולימפיאקוס מושלמות בבית המוקדם

קובאן או פאו - מי תצטרף לבית F?

אזור היורוליג בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב, ג'ו אינגלס. GettyImages
אינגלס ביוון. ניצחון קל, סיבוב קל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully