וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ואולימפיאקוס סיימו במאזן מושלם

הבלאנקוס ניצחו 61:86 את אפס איסטנבול בחוץ, הטורקים ניצלו מהדחה. מלאגה עלתה עם סל על הבאזר, צסק"א ניצחה

מחזור הסיום של הסיבוב המוקדם ביורוליג הגיע והערב (חמישי) מספר קבוצות נאבקות על הכרטיסים האחרונים לשלב הבא. בבית ג' מלאגה העיפה את סיינה עם 62:64 בחוץ על הבאזר ועלתה בעצמה בסיום פרוע. במשחק נוסף בבית, אלופת אירופה אולימפיאקוס השלימה סיבוב ראשון מושלם עם 80:91 בחוץ על זיילונה גורה. בית ב' ממקד אליו את מירב תשומת הלב. ריאל מדריד הביסה 61:86 בחוץ את אפס איסטנבול. הבלאנקוס סגרו גם הם סיבוב ראשון של עשר מעשר, הטורקים הצליחו איכשהו לעלות לסיבוב הבא אחרי שבאמברג שמטה יתרון גדול בבית והפסידה לז'לגיריס קובנה 84:80. בבית א' צסק"א מוסקבה ניצחה בסרביה 62:73 את פרטיזן בלגרד. גם הסרבים עלו ושתי הקבוצות יהיו בבית של מכבי, לאחר שנאנטר הובסה בביתה 95:76 מול פנרבחצ'ה/אולקר והודחה. ברצלונה הביסה 77:96 את בודיבלניק.

ואסיליס ספאנוליס אולימפיאקוס. GettyImages
סיבוב מושלם לספאנוליס ואולימפיאקוס/GettyImages

בית א'

פרטיזן בלגרד - צסק"א מוסקבה 73:62

צסק"א כבר עלתה ערב המחזור, אבל הגיעה לסרביה על מנת להבטיח את המקום השני וזה בדיוק מה שהיא עשתה, מה שמציב אותה בבית של מכבי תל אביב. גם פרטיזן תהיה שם, אחרי שהיא נהנתה מההפסד של נאנטר במשחק המקביל לפנרבחצ'ה/אולקר וסיימה רביעית. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות קלעו באחוזים מאוד נמוכים, כאשר צסק"א משלימה ניצחון שישי ברציפות באולם פיוניר. הרוסים נהנו מחלוקה יפה, כאשר סשה קהון הוביל עם 12 ואילו סוני ווימס, ננאד קרסטיץ' ו-ויטאלי פרידזון סיימו עם 11, מילוש תאודוסיץ' עם 10 ואילו קייל היינס ו-ולדימיר מיקוב עם תשע כל אחד. דרגאן מלוסאבלייביץ' הוביל את פרטיזן עם 17.

ברצלונה - בודיבלניק 77:96

בארסה הגיעה לאחר הפסד לצסק"א במחזור הקודם וניצחון ב-59 הפרש בליגה ולא התקשתה מול האוקראינים, שסיימו את דרכם ללא ניצחון חוץ במפעל. הקטאלנים ברחו די מהר וסיימו את המחצית בפלוס 16 בדרך לניצחון קל ולמקום השלישי בבית. מצ'איי לאמפה הוביל עם 16 נקודות, אנטה טומיץ' קלע 15 ובוסטיאן נאכבר 13. דחואן סאמרס קלע 17 למפסידים.

נאנטר - פנרבחצ'ה/אולקר 95:76

הצרפתים ידעו שהם חייבים ניצחון, אבל למרות שצסק"א עשתה עבורם את העבודה במשחק המקביל, הם עצמם לא הצליחו לנצח את החבורה של אוברדוביץ' והודחו, בעוד פנר סיימה את הבית במקום הראשון. פנר ניצחה גל אחד מהרבעים בהפרש קטן, שהצטבר לפער גדול בסיום, אפילו יותר גדול מה-17 הפרש בו ניצחה את נאנטר במפגש הקודם בין הקבוצות. בויאן בוגדנוביץ' הצטיין עם 20 נקודות, לוקה זוריץ' ובו מקאלב הוסיפו 14. דשון תומאס קלע 14 לאלופת צרפת החביבה.

סשה קהון צסק"א מוסקבה. GettyImages
סשה קהון וצסק"א עם ניצחון שישי רצוף בפיוניר/GettyImages

בית ב'

אפס איסטנבול - ריאל מדריד מדריד 86:61

אי אפשר לעצור את ריאל מדריד וכדאי למכבי תל אביב, שתפגוש אותה בטופ 16, להתחיל לחשוב על ניסים. הבלאנקוס סיימו את הסיבוב הראשון עם עשרה ניצחונות ומדובר אולי בסיבוב המוקדם הטוב בתולדות היורוליג, עם פלוס 237 ביחס הסלים. שלושה רבעים זה עוד היה צמוד, אבל עשר הדקות האחרונות הסתיימו ב-12:32 ענק לאורחים, שאחרי שניצחו את המפגש הראשון בין הקבוצות בבית ב-46 הבדל, שוב התעללו בטורקים. סרחיו רודריגס המופלא הפציץ 24 נקודות עם שש משש מחוץ לקשת. 17 לניקולה מירוטיץ', 13 נקודות ועשרה ריבאונדים לפליפה רייס. 20 לדושקו סבאנוביץ' אצל הטורקים.

באמרג - ז'לגיריס קובנה 84:80

משחק משוגע לחלוטין בגרמניה השאיר את האלופה המקומית בחוץ, כאשר ניצחון היה מעלה אותה על חשבון אפס איסטנבול. באמברג תנסה להבין בתקופה הקרובה איך זה בדיוק קרה לה ואיך, אחרי שהובילה כבר 58:69 בשניות הסיום של הרבע השלישי, היא איפשרה לליטאים לצאת לריצת 3:22 שנתנה להם את המשחק. ג'סטין דאנטון הוביל את ז'לגיריס עם 26 נקודות ושבעה ריבאונדים, אנטון גאבל קלע 16 למפסידה.

ניקולה מירוטיץ' ריאל מדריד מול דושקו סבאנוביץ' אפס איסטנבול. GettyImages
ריאל ממשיכה להיות מפלצתית. מירוטיץ' מול סבאנוביץ'/GettyImages

בית ג'

סיינה - מלאגה 64:62

משחק של להיות או לחדול עבור שתי הקבוצות גם נראה ככה והסתיים עם סל באזר מדהים, ששלח את מלאגה לשלב הבא ואת הטוסקנים ההמומים הביתה לעיני הקהל המקומי. ניקח אתכם אל השניות האחרונות: 42 שניות לבאזר, אותלו האנטר העלה את סיינה ל-59:60, אבל 13 שניות לסיום ריאן טולסון צלף שלשה מהצד השני. שתי שניות לסוף, סל של האנטר קבע שוויון, אבל עם שני שומרים על הפרצוף, ג'ייסון גראנג'ר סיים את זה עם הבאזר. ניק קיינר מדלי שוב כיכב במלאגה עם 20 נקודות, גראנג'ר הוסיף 13 וגם ארל קלאווי. 14 נקודות לג'ושוע קרטר ולהאנטר בסיינה.

זיילונה גורה - אולימפיאקוס 91:80

אלופת אירופה סגרה סיבוב ראשון בסטייל עם עשר מעשר והיא נראית מאוד מוכנה לטופ 16. הפולנים החביבים, שבמפגש הקודם מול אולימפיאקוס הפסידו משלשת באזר בסיום מטורף, לא הצליחו להתמודד הפעם. האורחים רצו מהפתיחה ליתרון וירדו למחצית ב-34:43 ומשם, לא התקשו להכריע. סטראטוס פרפרוגלו הוביל עם 23 נקודות כולל 5 מ-6 מחוץ לקשת, 17 לספאנוליס, 18 למת'יו לוייסקי. 22 לפרמיסלב זמוייסקי בזיילונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully