וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "למדנו דרך ההפסדים, התחשלנו"

19.12.2013 / 21:20

מאמן הפועל תל אביב שבע רצון לאחר ניצחון רביעי רצוף: "השחקנים נהנים לפרגן". ליובין: "מחפשים גבוה זר, כרגע אין"

הפועל תל אביב השלימה הערב (חמישי) ניצחון רביעי ברציפות, כשגברה 76:85 על הפועל חולון במשחק חוץ. זו הפעם הראשונה מאז 2003/4 שהאדומים מייצרים רצף כזה, וכעת הם במקום השני בטבלת ליגת העל, מה שאומר שהם סיימו את הסיבוב הראשון לפני היריבה העירונית מכבי תל אביב.

שחקן הפועל תל אביב בכדורסל, רביב לימונד. ברני ארדוב
הדהירה נמשכת. רביב לימונד/ברני ארדוב

ארז אדלשטיין אמר לאחר המשחק: "אני מאוד שמח, אנחנו חיים ממשחק למשחק, שמחים שהשבוע היו לנו שניים, אני אומר את זה תמיד. אנחנו צנועים, לא מזכירים איך הפסדנו שני משחקים העונה, משחקים שחישלו אותנו שעשו אותנו יותר טובים, שלימדו אותנו שיש רבע רביעי שהכל יכול להתהפך. אנחנו משחקים בהתקפה עם שני גארדים מקדימה, כבר שנה שלישית, להרבה שחקנים זה מאוד מתאים, זה מתאים לכולם אצלנו, משחקים בשטף, זה נדבק, כשנהנים למסור ולפרגן אחד לשני, זאת התוצאה".

על האווירה בחולון אמר אדלשטיין: "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שכיף לבוא לחולון. תמיד היה כיף לבוא לפה, אווירה מדהימה, כיף, חבל רק שלא קיבלנו אלף כרטיסים, ואז היו פה 3,000 צופים. בשביל מה משחקים? בשביל הקהל, האולם צריך להיות מלא. בוא נקווה שבאולם החדש נקבל 2,000 כרטיסים. אנחנו עובדים קשה, שחקנים שנה ראשונה בישראל, חיים מיום ליום בצניעות, מאוד שמחים, למדנו דרך הפסדים והתחלה קשה. קהילת כדורסל מלבד הפועל תל אביב אוהבת את הפועל תל אביב".

מתן נאור, שקלע 17 נקודות במשחק, הוסיף: "בשני המשחקים האחרונים ידענו להעביר הילוך ברבע הרביעי, אז אני רוצה להאמין שזו מגמה ואנחנו מגלים אופי. מאוד שמח. לא ידעתי כמה קלעתי, עברתי שתי פציעות ברצף שמאוד פגעו בי ואני עדיין סוחב אחת מהן, שהסתבר לי ביום חמישי שאני אסחוב אותה לעוד תקופה. יש דברים מסוימים שבאמת כואב ואני מנסה להתאים את עצמי וללמוד את הגוף מחדש ולדעת מה אני יכול ומה לא, אבל אני לא מסתכל על הנקודות שלי, אלא על הניצחון. זה יותר חשוב, זרקתי מספיק בשביל העונה. לגבי אסיסטים, אנחנו משחקים בסגנון אחר משאר הליגה. מגיע לארז הרבה קרדיט על זה, זה לא תמיד קל, בסיטואציות מסוימות זה יכול לסבך. כשזה הולך זה כדורסל יפה וכיף לשחק ככה. קשה לי להצביע על מגמה, אנחנו מוסרים הרבה אסיסטים בכלל העונה, וסיבוב ראשון ורגליים על הקרקע, יש לנו זמן עד הסוף, זה קלישאתי, אבל אמיתי".

מאמן הפועל תל אביב בכדורסל, ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
נהנה מהאווירה בחולון. ארז אדלשטיין/ברני ארדוב

מאמן חולון ליאור ליובין: "חיפשנו מהלכי אנרגיה כל המשחק והם הגיעו ברבע הרביעי, אבל אז נפלנו על שתי פעולות שלא עשינו טוב, נתנו זריקה פנויה מדי ועוד ריבאונד התקפה וזה שינה את האנרגיה. אלה מהלכים ששינו את המומנטום. לא הכריעו את המשחק אבל שינו את המומנטום. אני לא אתלה הכול על אסברי, לא מגיע לו, אנחנו משחקים עם זר אחד פחות וזה יוצר בור לא קטן. עדיין הייתי שמח לקבל את בריאן במשחק יותר טוב, אבל לקבל 85 נקודות בבית, אנחנו סופגים פחות מזה, וזה בעיקר ההבדל. אנחנו מחפשים גבוה זר, אבל כרגע אין. נצטרך להתחזק ולהשתפר, כי זה מה שקבוצות עושות"

על ריינולדס אמר: "אם הוא היה קולע פחות טוב זה לא היה משנה. סקוטי שחקן נהדר והוא עוזר לנו המון. אני עדיין חושב שהוא יכול לעשות יותר. אנחנו מרוצים מההשתלבות שלו. אני אדבר על ההגנה, כי לא עשינו עבודה טובה שם, לא בבידודים, לא באחד על אחד, ולא בזריקות הפנויות".

סקוטי ריינולדס, שהפציץ 33 נקודות עבור חולון, אמר בסיום: "תמיד זה מר ומתוק כשאתה משחק כך ולא מנצח. היינו בקצב מצוין עם אווירה נהדרת, אבל נתקענו בשתי דקות ברבע הרביעי וזה פגע בנו. אנחנו תמיד אומרים שזאת הקבוצה שלנו ואנחנו מאמינים במי שפה שיכול לעשות את העבודה. הגבוהים שלנו עשו את העבודה. הרגשנו שהגבוהים שלנו כשרוניים, רק נצטרך לשים אותם בסיטואציה טובה".

סקוטי ריינולדס שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
משחק גדול אבל בלי ניצחון. סקוטי ריינולדס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully