וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה את הפועל חולון 76:85 בחוץ

אדלשטיין ושחקניו ניצחו באולם הפחים ולראשונה מאז 2003-04 מציינים 4 ניצחונות ברציפות. האדומים עלו זמנית למקום השני

הפועל תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 76:85 את הפועל חולון במשחק השלמה מהמחזור הרביעי בליגת העל בכדורסל, ועלתה זמנית למקום השני בטבלה. האדומים שהובילו לאורך מרבית דקות המשחק, המשיכו במומנטום המצוין שלהם ורשמו ניצחון רביעי ברציפות לראשונה מאז עונת 2003-04. גם אז ארז אדלשטיין עמד על הקווים, גם אז הקבוצה שלו השיגה ניצחון מרשים על מכבי בדרבי במהלך העונה הסדירה. הפועל חולון שבעצמה הגיעה למשחק בכושר טוב, ראתה את רצף שני הניצחונות שלה נקטע, אבל סיימה סיבוב ראשון עם מאזן חיובי 5:6. ערב קליעה משוגע של סקוטי ריינולדס, שסיים את המשחק עם 33 נקודות, לא עזר לחולון מול הקבוצתיות של האדומים-לבנים.

סקוטי ריינולדס שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
ההצגה של ריינולדס לא הספיקה מול הקבוצתיות של הפועל תל אביב/ברני ארדוב

המשחק נפתח עם נקודות בשני הצדדים והתפתח להיות צמוד, כשאחרי קצת יותר מארבע דקות זה 12:12. חולון נהנתה מ-7 נקודות מהירות של לורנס באוורס, אצל האורחים מתן נאור ורביב לימונד הוציאו לפועל, אבל אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לברוח ובתום הרבע הראשון לוח התוצאות הראה 17:19 לחולון.

המשחק הצמוד נמשך גם בתחילת הרבע השני, אבל ריצת 0:9 בראשותם של מתן נאור וג'וש אוונס הקפיצה את האדומים ל-22:31. בחולון ראו שהמשחק קצת בורח וסקוטי ריינולדס שנכנס לפעולה, הוריד את המינוס. אחרי 20 דקות זה 31:35 להפועל תל אביב.

שחקן הפועל תל אביב בכדורסל, ג'וש אוונס. ברני ארדוב
הריץ את האדומים-לבנים ל-0:9 ברבע השני. ג'וש אוונס/ברני ארדוב

המחצית השנייה נפתחה בקצב מסחרר. שתי הקבוצות קלעו באחוזים גבוהים מכל טווח, מתן נאור ורביב לימונד המשיכו להריץ את הפועל תל אביב, סקוטי ריינולדס להט בצהוב, סל רדף סל ואחרי בריחה קצרה של האדומים לקראת תום הרבע, הם עלו ל-49:57.

הרבע הרביעי נפתח ובחולון לא התרשמו מהפיגור. ריינולדס ושלומי הרוש הפציצו מחוץ לקשת וריצת 2:15 קבעה מהפך ו-59:64 למקומיים. המומנטום היה עכשיו צהוב-סגול, אבל לא לאורך זמן. התגובה של הפועל תל אביב הגיעה בזמן ועם ריצת 3:17 היא נטלה את המושכות מחדש ובהמשך עלתה ליתרון שיא 68:80. מהפיגור הזה חולון כבר לא הייתה יכולה לחזור ובסיום 76:85 להפועל תל אביב.

יונתן שולדברנד שחקן הפועל תל אביב מעל איתי שגב שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
ניצחון רביעי ברציפות לקבוצה החמה של אדלשטיין. שולדברנד מעל שגב/ברני ארדוב

קלעו להפועל חולון: סקוטי ריינולדס, 33 (7 מ-11 ל-3), לורנס באוורס 16 ו-11 ריבאונדים, שלומי הרוש 13, אייזק רוזפלט 7, רם אליאספור וגוני יזרעאלי (6 אסיסטים) 3 כ"א, בריאן אסברי 1 ו-7 ריבאונדים.

קלעו להפועל תל אביב: רביב לימונד (7 אסיסטים) וג'סטין הארפר 20 כ"א, מתן נאור 17, ג'וש אוונס 12 ו-8 ריבאונדים, קרלון בראון 9 ו-6 אסיסטים, יונתן שולדברנד 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully