וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראפיניה האריך את חוזהו בבאיירן מינכן עד 2017

המגן הברזילאי, שהפך לשחקן הרכב אצל גווארדיולה, חתם על חוזה חדש: "שמח להמשיך באחד המועדונים הטובים בעולם"

באיירן מינכן נערכת לגמר אליפות העולם לקבוצות שייערך במוצאי שבת (21:30, ספורט1 ו-HD) במרוקו מול ראחה קזבלנקה המקומית, ובינתיים ממשיכה לחדש חוזים לשחקניה. היום (חמישי) הגיע תורו של המגן הברזילאי ראפיניה, שזוכה לאמון מחודש אצל פפ גווארדיולה וחתם כעת על חוזה חדש עד 2017.

ראפיניה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
פורח אצל פפ גווארדיולה. ראפיניה/GettyImages

המגן בן ה-28 אמור היה לעזוב בקיץ אחרי שנתיים מאכזבות בהן מיעט לשחק, אבל המאמן החדש החליט להסיט את פיליפ לאהם לקישור וכך ראפיניה הפך להיות שחקן הרכב כמעט קבוע. אחרי שישה משחקים בהרכב בעונה שעברה בבונדסליגה, ראפיניה פתח כבר ב-12 מחזורי ליגה ובעוד שלושה נכנס כמחליף. שדרוג משמעותי במעמד, שגם זיכה אותו, כאמור, בחוזה חדש במקום החוזה שהיה לו עד 2014.

"זה מאוד חשוב לי, לקריירה שלי ולמשפחה שאוכל להמשיך לעבוד באחד המועדונים הטובים בעולם. אני מאוד גאה", אמר ראפיניה, שמכוון כעת לתואר נוסף. "זה חלום לשחק בגמר, אנחנו באמת צריכים לשחק טוב כדי לנצח".

איש הכספים יאן כריסטיאן דריזן, שהוביל את המגעים מול ראפיניה, בירך על חתימתו: "ראפיניה הוא לא רק שחקן טוב על המגרש, אלא דמות נהדרת בחדר ההלבשה. הוא זכה לתנופה אצל פפ גווארדוילה ועושה שוב את העבודה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully