וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק ריברי: "בושה שהאריכו את ההצבעה לכדור הזהב"

כוכב באיירן מינכן, שזכה בתואר שחקן השנה בבונדסליגה: "אני רגוע למרות הכול. גווארדיולה משווה את המשחק שלי למסי"

פרנק ריברי מאוד לא אוהב את מה שקורה בפיפ"א. רגע אחרי שהוכתר כשחקן השנה בבונדסליגה, ריברי התייחס למועמדות שלו לתואר החשוב יותר, הרבה יותר - כדור הזהב. המאבק הלא פשוט שמחכה לו עם ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו גרם לכוכב של באיירן מינכן לבקר את ההחלטה להאריך את ההצבעה על התואר ונראה שריברי מבין שהסיכויים שלו לזכות נמוכים בעקבות כך משמעותית.

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. AP
"לא איכפת לי אם רונאלדו יגיע לטקס או לא". ריברי/AP

"זו הפעם הראשונה שזה קורה שמאריכים את ההצבעה, זו בושה, אבל אני לא פוחד מזה. אני רגוע", אמר הקשר הצרפתי בראיון ל'בילד. ריברי הבהיר שהוא בכל מקרה יגיע לערב הגאלה ב-13 בינואר, ונשאל באותו ראיון אם הוא שוחח עם כריסטיאנו רונאלדו בנושא. "לא דיברתי איתו", הבהיר. "למה אני צריך לדבר איתו? לא איכפת לי אם הוא יגיע או לא. מבחינתי זה כבוד להיות חלק מהבחירה וזו הסיבה שאני אגיע לגאלה".

נושא מעניין נוסף שעלה בראיון הוא היחסים שלו עם פפ גווארדיולה, ואמר: "גווארדיולה מדבר איתי הרבה ומשווה את המשחק שלי למסי. זה נותן לי הרבה חופש על המגרש, באמצע, משמאל ומימין".

כידוע, הכוכב בן ה-30 כבר חגג ב-2013 זכייה בתואר השחקן הטוב ביותר בליגת האלופות ושחקן השנה באירופה של אופ"א. בתואר האחרון כשחקן השנה בבונדסליגה הוא עקף את רוברט לבנדובסקי. ב-44 הופעות בכל המסגרות הבקיע ריברי 18 שערים ב-2013 ובישל 20 נוספים. בין התארים הקבוצתיים הוא הניף את ליגת האלופות, זכה באליפות גרמניה, הניף את הגביע הגרמני וסיים עם זכייה בסופר קאפ האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully