וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "אנחנו רוצים להמשיך במומנטום הניצחונות"

19.12.2013 / 11:35

חוסר חשיבות? הפורוורד של מכבי תל אביב מבהיר שהקבוצה תגיע נחושה הערב (21:45, ישיר בוואלה!) מול פנאתינייקוס

אחרי שהבטיחה את המקום הראשון בבית המוקדם ביורוליג, למכבי תל אביב יחכה הערב (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות) משחק לפרוטוקול מבחינתה מול פנאתינייקוס באתונה. ליוונים יש עוד על מה להילחם שכן אחרי שהם הבטיחו את מקומם בטופ 16, הם רוצים לסיים במקום השני בבית וכדי שזה יקרה הם זקוקים לניצחון וכן ניצחון של קוצ'ה לבוראל על קובאן.

בקבוצה הדגישו את החשיבות של המשחק בשל "ההיסטוריה העשירה והמאבקים מול פנאתינייקוס בעבר". כמו כן השחקנים התבקשו "להציג אינטנסיביות ולהגיע אליו דרוכים". באימונים האחרונים ניסו במכבי לעבוד על הריבאונד, חולשה כרונית שמציגה הקבוצה העונה. גורמים במועדון מודאגים ממצבו של שון ג'יימס שעובר טיפולים בגבו ולא טס עם הקבוצה ליוון.

היקמן: "רוצים ללמוד מהטעויות במשחקים האחרונים"

הכשלונות הגדולים ביותר ביורוליג

פורוורד מכבי תל אביב גיא פניני. מגד גוזני
"אנחנו מייצגים פה מועדון ונעשה את הכול כדי לעלות ולנצח את פנאתינייקוס". גיא פניני/מגד גוזני

גיא פניני אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "אנחנו שמחים שהשגנו את המטרה שלנו לשלב הראשון וסיימנו ראשונים, אבל אנחנו רוצים לשחק חזק ולהמשיך במומנטום הניצחונות שלנו. אני שמח שהפעם אנחנו בצד של הסיטואציה שאין לנו מאבק על מיקום, אך חשוב לנו לשחק הכי חזק, להיאבק, להציג הגנה וכל מה שאנחנו יכולים. זה לא משנה אם יש חשיבות למשחק מבחינת מיקום, אנחנו מייצגים פה מועדון ונעשה את הכול כדי לעלות ולנצח את פנאתינייקוס".

על היריבה שעומדת מנגד הוסיף פניני: "הם ניצחו ב-20 הפרש בקובאן אז ממש אי אפשר להגיד עליהם שהם לא טובים. אני בטוח שתהיה אווירה טובה כי כולם מודעים ליוקרה ולהיסטוריית המשחקים בין שתי הקבוצות". באופן אישי על עצמו אמר הפורוורד: "חזרתי לעניינים דרך עבודה קשה ואני צריך להמשיך לעבוד. אני ממשיך להתאמן ולהציג יכולת טובה על המגרש. אני פה וזה מה שמצפים ממני: לעזור לקבוצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully