וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקמן: "רוצים ללמוד מהטעויות במשחקים האחרונים"

18.12.2013 / 20:45

מכבי תל אביב תפגוש למשחק חסר חשיבות מבחינתה את פאו (ה', 21:45, ישיר בוואלה!). היוונים נאבקים על המקום השני

אחרי שהבטיחה את מקומה בטופ 16, מכבי תל אביב תעלה מחר (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) למשחק הנועל של השלב המוקדם באתונה מול פנאתינייקוס. הצהובים שחווים לא מעט קשיים בליגת העל מצליחים להשיג את המוטל עליהם ביורוליג ואל המשחק מול היוונים הם מגיעים עם מאזן של שבעה ניצחונות לעומת שני הפסדים. בשלב הבא אמנם תחכה למכבי תל אביב יריבות קשות יותר כמו ריאל מדריד וגלאטסראיי, אבל מבחינת השחקנים של דיוויד בלאט זו הזדמנות נוספת לעבוד על שיתוף הפעולה בסגל.

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"כשנכנסים למשחק לא אגריסיבים כמו שצריך, אנחנו סובלים בריבאונד". ריקי היקמן/ברני ארדוב

למרות חוסר החשיבות של המשחק, במכבי תל אביב דרשו מהשחקנים לא להקל ראש והדגישו: "אתם צריכים להציג אינטנסיביות ולהגיע למשחק דרוכים". כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במכבי תל אביב מנסים לאתר גבוה בכדי לצרפו לשלב הטופ 16 בעקבות פציעתו של שון ג'יימס. גורם במכבי תל אביב סיפר: "אנחנו רוצים שחקן אתלטי סטייל טרנס מוריס שיעשה חסימות ויעזור בריבאונד". כחלק משלל בעיותיה של מכבי תל אביב, הקבוצה סובלת מחולשה בריבאונד כשגורמים בקבוצה מודאגים ממצבו של ג'יימס שעובר טיפולים בגבו ולא טס עם הקבוצה.

ריקי היקמן אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו ניגשים למשחק כמפגש חשוב שבו אנחנו רוצים לנצח כי זה חשוב לנו. אנחנו רוצים ללמוד מהטעויות שלנו מהמשחקים האחרונים ולבוא למשחק כמו שצריך. לא היה לנו סגל יציב עם כל הפציעות שסבלנו מהן העונה, אבל אני חושב שיש לנו מספיק שחקנים שמבינים כמה זה חשוב וכל אחד רוצה לעלות ולתרום יותר. צריך לשפר את הריבאונד. כשנכנסים למשחק לא אגרסיביים כמו שצריך, אנחנו סובלים בריבאונד ולפעמים צריך להיות יותר אגרסיביים".

היקמן שסבל מפציעה בקרסול סיפר לגבי מצבו: "אני לא מרגיש לגמרי כשיר ובריא. היו לי כמה משחקים טובים, אבל הייתה לי פציעה בקרסול שפגעה בי. אני מרגיש שאני מתחזק ומשתפר". על פציעתו של ג'יימס שתשבית אותו לפחות לשבועיים הוסיף הגארד: "שון הוא חלק מהקבוצה, אבל הוא לא שיחק איתנו בשבועיים האחרונים. הכי חשוב שהוא יתאושש כמה שיותר מהר כדי שנוכל לרוץ טוב יותר במשחקים שיהיו לנו ביורוליג".

ג'ו אינגלס שחקן מכבי תל אביב מול סטפון לאזמה שחקן פנאתינייקוס. קובי אליהו
מפגש פיקנטי עבורו. לאזמה מול אינגלס/קובי אליהו

ובזמן שמכבי תל אביב עולה למשחק כשהיא משוחררת מלחץ, בפנאתינייקוס המצב הוא אחר. היוונים אמנם הבטיחו את מקומם בטופ 16, אבל הם נאבקים על המיקום כשאל המשחק הם מגיעים מהמקום הרביעי. כדי לסיים במקום השני הם זקוקים לניצחון ולעזרה של קוצ'ה לבוראל שפוגשת את קובאן. פאו שלא הפסידה בשני המשחקים שלה העונה באואקה נשענת העונה לא מעט על יונאס מאצ'יוליס שקולע בממוצע 12.3 נקודות למשחק, אבל את משחק הניצחון על קובאן הוא פספס בגלל פציעה, ועדיין לא ברור אם הוא ישחק.

"המטרה שלנו היא להמשיך לשפר את המשחק שלנו בהגנה וגם למצוא את הקצב בהתקפה", הבהיר מאמן פאו, ארגיריס פדולאקיס. "מכבי היא קבוצה שמשחקת משחק מהיר. הם משנים את השמירה שלהם כדי לבלבל את הראש של היריבה שלהם. אנחנו צריכים לקרוא כל סיטואציה. גם הקצב הוא אחד המפתחות לניצחון".

לוקאס מברקופולידיס הוסיף: "זה משחק חשוב מאוד למקום השני בבית. יש לנו הזדמנות טובה במשחק קשה לפני משחק חצי גמר הגביע שלנו מול אולימפיאקוס. מכבי היא קבוצה טובה ומוכשרת מאוד ואנחנו לא יכולים להתמקד בשחקן אחד או שניים. יש להם הרבה שחקנים טובים בסגל ולכן אנחנו צריכים להיות זהירים במגרש. אנחנו צריכים לשלוט בקצב מכיוון שהם אוהבים את הסגנון של 'ראן אנד גאן'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully