וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה זועם על כלי התקשורת: "שרבבו את השם שלי"

מאמן יובה, ששמו הוזכר כמי שקשור לפרשת הטיית המשחקים החדשה: "קיבלתי את זה בהפתעה ובאכזבה רבה. אגן על עצמי"

באיטליה רחוקים מלהירגע מהפרשה שנחשפה השבוע שעוסקת שוב בחשד להטיה של תוצאות משחקי כדורגל, בעיקר בארץ המגף. כזכור, החדשות האחרונות התייחסו לג'נארו גאטוסו, שחקן הנשמה של מילאן ומאמנה של פאלרמו לשעבר, שחשוד במעורבות בהטיות משחקים. גאטוסו נמצא תחת חקירה יחד עם כריסטיאן ברוקי, שחקן העבר של לאציו, כאשר ארבעה אנשים כבר נעצרו בפרשה שעוסקת במכירת משחקים בליגה הראשונה ב-2011.

איטליה: יובנטוס עלתה לרבע גמר הגביע

מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה. AP
כבר הורחק פעם אחת כחלק מפרשת שחיתות בכדורגל האיטלקי. קונטה/AP

בינתיים מספר כלי תקשורת הכלילו את שמו של אנטוניו קונטה, מאמנה של יובנטוס, לפרשה, והוא מצידו לא ממש אהב את זה. כזכור, מאמן יובה הושעה במהלך 2012 אחרי שהואשם כי ידע ולא דיווח על מכירת משחקים בתקופה שבה אימן את סיינה. כעת יש לו בטן מלאה על התקשורת כשאת הדברים הוא אמר מיד לאחר העפלת קבוצתו לרבע גמר הגביע עם 0:2 על אבלינו מהליגה השנייה.

"היום קיבלתי בהפתעה ובאכזבה שכמה כלי תקשורת שמו דגש על השם שלי, גם באירועים שקשורים לאנשים אחרים", אמר מאמן יובה הכעוס. "אין שום דבר חדש או רלוונטי מבחינה משפטית. נשפטתי על ידי מערכת המשפט הספורטיבית וספגתי הרחקה כואבת. אני מתכוון להגן על עצמי בעתיד מכל מי שינסה להכפיש אותי".

שחקן מילאן בשנת 2000, ג'נארו גאטוסו. GettyImages
"מוכן לשים את הארנק שלי מכיוון שאני יודע שהוא אדם אמין. גאטוסו/GettyImages

גם נשיא פאלרמו, מאוריציו זאמפריני, התייחס לפרשה, ואמר: "הייתי מוכן לשים את הידיים שלי באש עבור גאטוסו. אני מכיר אותו. אני מוכן לשים את הארנק שלי מכיוון שאני יודע שהוא אדם אמין. זה לא הגיוני מבחינתי שג'נארו יכול להיות מעורב בכזה דבר. אני מכבד אותו כאדם ואני מעריץ שלו. איטליה היא מדינה סוג ב'. אי אפשר לעשות צדק במסיבת עיתונאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully