וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס עלתה לרבע גמר הגביע

האלופה, שחולמת על גביע ראשון מאז 1994/5, הביסה 0:3 קל את אבלינו מהליגה השנייה. ג'ובינקו, קאסרס וקווליארלה כבשו

אלופת השנתיים האחרונות של הסרייה A, יובנטוס, התכבדה להיות הערב (רביעי) הקבוצה שמוציאה לדרך את שלב שמינית גמר הגביע האיטלקי ועשתה זאת בצורה מושלמת, עם 0:3 קליל על אבלינו מצמרת הליגה השנייה.

יובה, שחולמת על גביע ראשון מאז 1994/95, לא רצתה להשאיר מקום לטעויות והתנפלה על היריבה האומללה כבר מהרגע הראשון, תוך שהיא כובשת את כל שלושת השערים שלה עד לדקה ה-35.

שחקני יובנטוס חוגגים שער עם סבסטיאן ג'ובינקו. AP
טיול קליל. יובה נהנית/AP

בדקה השביעית כבש סבסטיאן ג'ובינקו את השער הראשון. "הנמלה האטומית" ביצע הטעיה יפה ברחבה ושלח כדור מסובב אל הפינה הרחוקה. עשר דקות לאחר מכן, כדור חופשי עלה למרכז תיבת החמש, עקף את כל שחקני ההגנה בירוק והגיע למרטין קאסרס, שדחק מקרוב פנימה.

פאביו קווליארלה היה זה שחתם את התוצאה, בדקה ה-35 כאמור והוא עשה זאת עם שער מעט מוזר, כאשר נגח כדור חופשי לפינה הקרובה ושוער אבילנו לא הצליח להדוף. משם ועד לסיום יובה הייתה עסוקה בעיקר בחלוקת כוחות, כאשר קרלוס טבס, פרננדו יורנטה ופול פוגבה לא זוכים לדקות משחק ובין הקורות משחק מרקו סטורארי, השוער המחליף.

שער משחקי שמינית הגמר יתקיימו רק החל מהשמיני בינואר, כאשר יובה תפגוש את המנצחת בין רומא לסמפדוריה, במשחק שיתקיים בתשיעי בינואר.

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully