וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו סייע להציל אוהד כדורגל מגירוש מארה"ב

סטודנט צעיר שפרץ למגרש כדי לחבק את הפורטוגלי במשחק ראווה עמד בפני גירוש. רונאלדו עזר כששלח מכתב לתובע

כריסטיאנו רונאלדו הצליח לסייע לאוהד כדורגל צעיר להימנע מגירוש מארה"ב. כזכור, ריאל מדריד והכוכב הפורטוגלי קיימו שורה של משחקי ראווה בארה"ב בקיץ האחרון ובמהלך המפגש עם צ'לסי במיאמי, אוהד פרץ לכר הדשא ורץ לחבק את רונאלדו. הפורטוגלי שיתף פעולה, החזיר חיבוק והשניים החליפו כמה מילים. מיד לאחר מכן האוהד נעצר.

האוהד, סטודנט אלבני-קנדי, רונאלד גיוקה שמו, הואשם בסעיפים של חדירה לשטח פרטי והפרת סדר ציבורי והתחזית הייתה שבית המשפט יגזור עליו מאסר קצר וגירוש מארה"ב בגלל שהוא לא אזרח, אבל רונאלדו הבטיח לעזור כבר לפני כמה שבועות וכך אכן עשה. הפורטוגלי שלח מכתב לתובע בפלורידה ובו ביקש ממנו לחוס על גיורקה. כעת נראה שהמכתב באמת סייע.

עורך דינו של האלבני-קנדי הצעיר אמר אמש (שלישי) לתקשורת הספרדית: "אנחנו שמחים להודיע שהתובע החליט להסיר את ההאשמות נגד הלקוח שלי. אנחנו מודים בעיקר לכריסטיאנו רונאלדו על כל העזרה שלו בעניין החשוב הזה, בו מעורב סטודנט צעיר עם עתיד מזהיר".

גיוקה סיפר לפני ארבעה חודשים: "נכנסתי למגרש והסתכלתי רק קדימה, החלטתי למצוא את כריסטיאנו ולא להביט לאחור, פשוט לרוץ עד שאגיע אליו. סיפרתי לו שהוא אחד מהאנשים הנערצים עלי, מודל לחיקוי, שאני עוקב אחריו מאז 2005 וצופה בכל המשחקים שלו. ואז אמרתי לו: 'בבקשה, אל תיתן לשוטרים לקחת אותי'. בשלב הזה הוא נתן לי חיבוק גדול".

הסטודנט בן ה-20 הוסיף: "גדלתי עם אם חד הורית - אבי לא היה בסביבה - ותמיד הסתכלתי על רונאלדו כעל מודל לחיקוי. הוא לא עושה קעקועים כי הוא רוצה להיות מסוגל לתרום דם, הוא תרם הרבה מאוד כסף לילדים נזקקים והוא הציל חיים. אני חושב שהוא המודל לחיקוי הכי גדול בעולם".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, עם אוהד שפרץ למגרש. AP
נגע לליבו של הפורטוגלי. רונאלד ורונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully