וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמז לבאות? רונאלדו זכה בשחקן השנה של WorldSoccer

הפורטוגלי זכה בשנית בפרס של המגזין הנחשב. CR7 הקים רשת חברתית: "ב'ויוה רונאלדו' נמצאים האוהדים האמיתיים שלי"

רמז לבאות? בעוד חודש בדיוק יחלוק הפרס האישי היוקרתי ביותר בכדורגל העולמי, כדור הזהב. שלושת המועמדים הסופיים לפרס הם זוכה ארבע השנים האחרונות ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו ופרנק ריברי, אשר לכל אחד מהם טיעונים מצוינים לזכותו.

עולם הכדורגל כולו עוסק רבות בשבועות האחרונים בזהות הזוכה אבל במגזין הכדורגל הנחשב "WorldSoccer" החליטו שלא לחכות והודיעו הלילה (בין חמישי לשישי) על שחקן השנה שלהם: כריסטיאנו רונאלדו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
האם רונאלדו בדרך למהפך?/מערכת וואלה, צילום מסך

הפורטוגלי של ריאל מדריד זכה ל-1,075 נקודותבעוד מסי הסתפק ב-926 וריברי הגיע שלישי עם 870. בהמשך הרשימה שהתפרסמה אפשר למצוא את זלאטן איברהימוביץ' (658 נקודות), אריאן רובן (324), ניימאר (286), פיליפ להאם (255), רובין ואן פרסי (251), רוברט לבנדובסקי (250) וגארת' בייל (187), שסוגר את העשירייה הראשונה. עבור רונאלדו מדובר בזכייה שנייה לאחר שגרף את התואר ב-2008. בארבע השנים האחרונות, מסי זכה שלוש פעמים וצ'אבי פעם אחת, ב-2010.

בתואר מאמן השנה של המגזין זכה יופ היינקס, שהצעיד את באיירן מינכן לטרבל וגרף 86 נקודות. הוא הקדים את יורגן קלופ (15) ודייגו סימאונה (5), כמו גם את אלכס פרגוסון, ויסנטה דל בוסקה, פפ גווארדיולה ומרצ'לו ליפי (כן, כן). באיירן מינכן היא קבוצת השנה של המגזין.

את הבחירות ביצעו עיתונאים רבים מרחבי העולם. כל אחד מחברי הפאנל בחר את עשרת השחקנים הטובים בעולם לדעתו, כאשר המקום הראשון קיבל עשר נקודות ומשם למטה עד לעשירי, שזכה לנקודה. זו השנה ה-31 בה המגזין הנחשב מחלק את התארים.

ובינתיים, למרות זאת, רונאלדו הברזילאי ממשיך להיות בטוח: "מוכן להמר על כל מה שיש לי שמסי יזכה בכדור הזהב. למרות שגם לרונאלדו מגיע, הוא עשה דברים גדולים השנה", אמר כוכב העבר.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
רונאלדו/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו לא מפסיק לעקוץ את אופ"א בנוגע לטקס בחירת כדורגלן השנה ב-2013. בראיון ל"ל'אקיפ" הצרפתי אמר כוכבה של ריאל מדריד, "אני שמח שזכיתי בכדור הזהב ב-2008", ורמז על פרק הזמן הארוך בו לא הניף את התואר למרות הישגיו. "אני רק רוצה לשחק כדורגל כמה שאפשר ולנצח". גם מאמנו בריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי התייחס לפרס היוקרתי ואמר ל"אס": "רונאלדו לא נמצא בכושר החלומי הזה רק עכשיו, הוא מציג את הרמה הזאת כמה 4-5 שנים".

רונאלדו נשאל לגבי תכניות הפרישה שלו והשיב: "אני רוצה להיות מעורב בספורט ובאופנה". על כך שתפס את מקומו של דייויד בקהאם כאייקון אופנה עולמי, אמר הפורטוגלי: "אולי הוא השפיע עליי, אבל אני לא מנסה לחקות אף אחד. יש לי את הסטייל שלי".

אתמול השיק רונאלדו רשת החברתית בשם "ויוה כריסטיאנו", בה מעריציו יוכלו להעלות תמונות וסרטונים ובנוסף לשלוח הודעות אישיות ל-CR7. באתר שהוקם רונאלדו יאפשר לאוהדיו לזכות בחולצות ובכרטיסים למשחקים. "ויוה רונאלדו הוא המקום שבו נמצאים האוהדים האמיתיים שלי", אמר כוכבה של ריאל מדריד, "זאת הקהילה שלי, שם אני יכול להיות קרוב לכולכם ולהרגיש את התמיכה המדהימה שלכם".

בינתיים ריאל מדריד מתכוננת למשחק החוץ שלה נגד אוסאסונה. המאמן קרלו אנ'צ'לוטי הבהיר כי לא יערוך שינויים גדולים בהרכב הקבוצה לאחר משחק ליגת האלופות נגד קופנהגן. "זה יהיה משחק קשה ואני רוצה לנצח", הבהיר האיטלקי. על השמועות לגבי עתידו של צ'אבי אלונסו אמר אנצ'לוטי: "אמרתי לצ'אבי אלונסו שכולם כאן - שחקנים, אוהדים, אני - רוצים שיישאר. ההחלטה שלו".

עדכון ראשון: 14:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully