וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "כל פעם זה אותו סיפור. שוב, ושוב ושוב"

'המיוחד' מאוכזב מההדחה של צ'לסי בגביע הליגה: "כמו בכל העונה, שלטנו אך הפסדנו". אגוארו יחמיץ את המפגש עם מסי?

צ'לסי סיימה אמש (שלישי) את דרכה בגביע הליגה כבר בשלב רבע הגמר. אחרי שהפסידה 2:1 לסנדרלנד אחרי הארכה. הבלוז בעטו לא פחות מ-17 פעמים למסגרת, אך איבדו יתרון 0:1 בדקה ה-88 עם שער של פביו בוריני, ספגו מסונג יונג קי את השני בהארכה וירדו מושפלים מול נועלת הטבלה בפרמיירליג.

וז'וזה מוריניו? למרות שהעלה למשחק הרכב של מחליפים, הוא מודאג מהתסמינים שקבוצתו מגלה שוב ושוב העונה. רגע לפני משחק הצמרת מול ארסנל שייערך במחזור הקרוב בפרמיירליג, 'המיוחד' מקווה לתקן את זה במהירות."זה אותו סיפור, שוב ושוב ושוב. מה שקרה אתמול קרה לנו מול סטוק, מול אברטון ובעצם כמעט בכל משחק. סנדרלנד הייתה טובה מאוד, אבל אנחנו אף פעם לא מפסידים משחקים בגלל שהיריבה הייתה חזקה מאיתנו. אנחנו פשוט לא מצליחים אף פעם 'להרוג' משחקים, בכל פעם אנחנו מחזירים את היריבות לחיים. זה תמיד אותו דבר".

בצד השני, החתולים השחורים שנראים רע מאוד בפרמיירליג העונה יצאו מגדרם בעקבות הניצחון המפתיע. המנג'ר גאס פוייט היה מאושר בסיום: "זה נהדר. אני מקווה שמכאן יצמח השינוי. החבר'ה שיחקו בצורה פנטסטית".

גביע הליגה: סנדרלנד הדיחה את צ'לסי, סיטי בחצי הגמר

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. Ian Walton, GettyImages
עוד אכזבה. מוריניו/GettyImages, Ian Walton

סרחיו אגוארו יחמיץ את המפגש עם מסי?

מי שעלתה לחצי הגמר ללא בעיות מיוחדות היא מנצ'סטר סיטי, שניצחה 1:3 את לסטר סיטי בזכות צמד של אדין דז'קו, שממעט לכבוש העונה. אחרי ה-3:6 המופלא על ארסנל בליגה, הסיטיזנס ממשיכים להיראות מצוין והמנג'ר מנואל פלגריני מרוצה בעיקר מהתפוקה של השחקנים המחליפים שקיבלו הזדמנות ונתנו תוצרת. "חשוב לנו מאוד להתקדם גם בגביע הליגה, טוב שניצחנו. חשוב שנדע לנצח גם משחקים כאלה, ולא רק את המשחקים הגדולים כמו מול באיירן מינכן או ארסנל. המחליפים? עבורי כל שחקן בסגל חשוב מאוד. אדין דז'קו שיחק פחות כי אלברו נגרדו וסרחיו אגוארו היו מצוינים בכל פעם ששיחקו, אבל אני שמח שהוא כבש צמד הפעם".

אגב, בסיטי ממשיכים להיות מודאגים מהפציעה של סרחיו אגוארו. האבחנה הראשונית קבעה כי החלוץ המצוין ייעדר כחודש, אך בתקשורת הבריטית מפרסמים היום כי תקופת ההחלמה שלו עלולה להיות ארוכה יותר. מנואל פלגריני אמר אתמול כי "זה קשה מאוד. הרופא אמר שהוא ייעדר בין חודש לשמונה שבועות. נראה איך ההחלמה שלו תתקדם". אם אכן אגוארו ייעדר כחודשיים מהמגרשים ולא כפי שנקבע מלכתחילה, הוא עשוי להחמיץ את הקרב מול חברו הטוב ליאונל מסי במסגרת ההתמודדות בין מנצ'סטר סיטי לברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות.

שחקני נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי, סרחיו אגוארו. Natacha Pisarenko, AP
המפגש יידחה לפעם אחרת? אגוארו עם מסי/AP, Natacha Pisarenko

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully