וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: סנדרלנד הדיחה את צ'לסי, סיטי בחצי הגמר

הקבוצה של מוריניו הפסידה 2:1 לנועלת הטבלה אחרי הארכה, מנצ'סטר סיטי קיבלה צמד מדז'קו ב-1:3 שלה על לסטר סיטי

לא נעים להיות אוהד של סנדרלנד העונה. החתולים השחורים מדורגים אחרונים בפרמיירליג ולא הצליחו להשיג ניצחון בחמשת המשחקים האחרונים שלהם, כל זאת, עד הערב (שלישי). גאס פויט פגש את האקסית מצ'לסי, הדיח אותה מגביע הליגה עם 1:2 דרמטי לאחר הארכה ושלח את קבוצתו לחצי הגמר. הקבוצה של מוריניו ישבה על השער של המארחים מהרגע הראשון, אבל לא הצליחה להכניע את מאנונה עד אחרי מחצית.

שישים שניות בלבד מהרגע שחזרה צ'לסי מההפסקה היא כבר היתה ביתרון, כשכדור רוחב מצויין הגיע אל פרנק למפארד, הקפטן ניסה לדחוק מחצי מטר אך הכדור פגע במקום זאת בלי קאטמול ונכנס לשערו שלו. דווקא כשהיה נדמה שהלונדונים בדרכם לשלב הבא, הגיע שער השוויון הדרמטי של פאביו בוריני בדקה ה-88. שתי הקבוצות הלכו להארכה, המארחים קיבלו ביטחון ותקפו שוב ושוב את שערו של שווארצר, ושתי דקות לפני הפנדלים הגיע שער הניצחון כשסונג יונג קי עשה צחוק מההגנה של המליונרים וירה מקרוב כדי להעלות את נועלת הטבלה לשלב הבא על חשבונו של מוריניו.

פאביו בוריני שחקנה של סנדרלנד חוגג. AP
אולי זה מה שישנה להם את העונה? בוריני חוגג על צ'לסי/AP

שלושה ימים לאחר שדרסה את ארסנל בליגה, הבטיחה גם מנצ'סטר סיטי את מקומה בחצי גמר הגביע האנגלי, לאחר שגברה על לסטר סיטי 1:3. אלכסנדר קולורוב העלה את סיטי ליתרון כבר אחרי 8 דקות מבעיטה חופשית נפלאה, ואל המחצית ירדו האורחים ביתרון כפול אחרי שמילנר בישל לדז'קו את השני. השניים שיתפו פעולה שוב בפתיחת המחצית השנייה, כשדז'קו השלים צמד בדקה ה-53, לפני שלויד דאייר הצליח רק לצמק בדקה ה-77 וקבע את תוצאת המשחק.

מחר ינסו גם טוטנהאם (שתארח את ווסטהאם) ומנצ'סר יונייטד (שתתארח אצל סטוק סיטי) לתפוס את הכרטיסים האחרונים לחצי גמר הגביע.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם אדין דז'קו. Mike Hewitt, GettyImages
ממשיכים לשייט. דז'קו וסיטי/GettyImages, Mike Hewitt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully