וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: עומר ורד חתם עד תום העונה

18.12.2013 / 11:50

המגן יהפוך לרכש השני של הזהובים בחלון ההעברות. בני יהודה קבעה שיא שלילי למספר נקודות בסיבוב: "הסיוט לא נגמר"

one

בני יהודה ממשיכה להיות שקועה עמוק בתחתית הטבלה ואחרי ההפסד אמש (שלישי) 2:1 בקרית שמונה, היא מדורגת במקום האחרון ומרוחקת חמש נקודות מהפועל ניר רמת השרון שנמצאת מעל הקו האדום. הזהובים רשמו שיא שלילי בתולדות המועדון עם צבירת חמש נקודות בלבד (מתוך 39) בסיבוב הראשון. לצורך השוואה, בעונת 2007-8, בה נלחמה הקבוצה על הישארות בליגת העל, היא צברה תשע נקודות בסיבוב הראשון.

זה היה המשחק ה-12 ברציפות שבו הזהובים לא ניצחו ולפחות בקרב השחקנים נראה שהתקווה התחלפה בייאוש עמוק. "הסיוט הזה לא נגמר", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט אחרי ההפסד לקרית שמונה. "אנחנו חלשים מאוד, אין כרגע כלום בקבוצה. משחק ההתקפה שלנו לא קיים בכלל וגם אם אנחנו כובשים זה במקרה או במבצע אישי. כולם מיואשים וצריך להיות כאן זעזוע רציני כדי שנתעורר".

בתוך כך, עומר ורד חתם היום בקבוצה עד סיום העונה. ורד שיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב וסיים בה את חוזהו. הוא מחזיק בכרטיס השחקן שלו, כך שבני יהודה לא תצטרך לשלם כסף על העברתו. ורד, 23, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בקבוצה הבוגרת בשנתיים האחרונות אחרי שהיה מושאל לנס ציונה והפועל חיפה. תחת אוסקר גרסיה הוא שותף רק בתשעה משחקי ליגה אשתקד ובסיום העונה חוזהו פג והוא הפך לשחקן חופשי. לוורד גם שמונה הופעות בנבחרת הצעירה של ישראל, אך הוא לא זומן לסגל לקראת יורו 2013.

השחקן כתב בדף הפייסבוק שלו: "זה לא סוד שעד עכשיו לא חתמתי בארץ למרות הרבה הצעות בתחילת העונה בגלל הרצון להתקדם ולשחק בחו"ל. רצה הגורל וההצעות לא היו מספיק אטרקטיביות והעדפתי לחתום בבני יהודה מאשר לחכות להצעות נוספות מחו"ל בחודש ינואר. תודה רבה לכולם על התמיכה בתקופה לא קלה... ולרמת השרון שנתנו לי להתאמן בזמן הזה. תודה חשובה מאוד גם למכבי תל אביב שהשאילו אותי ללא תמורה ובאו לקראתי... מקווה לעזור לבני יהודה להישאר בליגה ואחרי זה להגשים את החלום ולשחק בחו"ל".

ורד הוא השחקן השני שמצטרף לבני יהודה בחלון ההעברות הנוכחי אחרי הצטרפותו של החלוץ האנגלי ג'יימס קין. בניגוד לקין, ורד יוכל לשחק כבר ביום שבת הקרוב מאחר שהוא מגיע כשחקן חופשי. בקבוצה מתכננים לצרף עוד שניים-שלושה שחקנים חדשים בינואר.

עומר ורד מכבי תל אביב. קובי אליהו
עובר לשכונת התקווה. עומר ורד/קובי אליהו

ובחזרה לצרות של הזהובים: תקרית חמורה מאוד אירעה עם חזרת הקבוצה מהצפון לכיוון תל אביב, כאשר באזור צומת גולני חסמו כמה אוהדים של הקבוצה את האוטובוס ולא אפשרו לו לנסוע. כ-10 אוהדים בעטו באוטובוס וירקו לעבר השחקנים. אוהד אחד אף הצליח לעלות לאוטובוס עצמו, אך בהתערבות הבעלים משה דמאיו, המאמן יעקב אסייג ומאמן הכושר דרור שמשון, נמנעה תקרית אלימה ולא נרשם עימות אלים עם השחקנים עצמם.

המאמן הזמני יעקב אסייג שוב הבהיר שאין ברצונו לעמוד על הקווים עד סיום העונה, למרות שהאופציה הזו עלתה בסוף השבוע האחרון. כעת שוב עומדת על הפרק מועמדותם של פרדי דוד ויצחק שום, כאשר הבעלים משה דמאיו עדיין מנסה לשכנע את ניצן שירזי לחזור לקבוצה, לקחת על עצמו את תפקיד המנג'ר הספורטיבי ולעבוד בצוותא עם אסייג.

הקשר יורו לאמין לא נכלל בסגל למשחק ואף לא נסע עם הקבוצה לקרית שמונה, דבר המעיד יותר מכל כי הוא נמצא בדרכו החוצה. גם החלוץ ההונגרי אדם הרפקה צפוי להיחתך בינואר.

(עדכון ראשון: 7:18)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גל כהן ומסביבו שחקני בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
המכונה חורקת. בני יהודה בקרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully