וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כחלון ייעדר כ-3 חודשים, אוהדי בני יהודה השתוללו

קשר קרית שמונה נפצע בתיקול עם עגייב. האוהדים הכתומים עצרו את אוטובוס השחקנים בצפון, בעטו בו וירקו עליו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

העונה האיומה של בני יהודה נמשכה הערב עם הפסד 11 העונה, הפעם 2:1 בחוץ לעירוני קרית שמונה במשחק השלמה למחזור ה-13. גם התפטרותו של דרור קשטן ומינויו הזמני של יעקב אסייג לא עוזר בינתיים לזהובים, ששוב הצליחו לשמוט יתרון מוקדם ושקועים עמוק במקום האחרון.

יעקב אסייג מאמן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
לא מצליח לצאת מהבוץ. יעקב אסייג/אדריאן הרבשטיין

לוואלה! ספורט נודע כי בדרך חזרה מהצפון נרשמה תקרית חמורה, כאשר בסביבות צומת גולני חסמו מספר מאוהדי הקבוצה את אוטובוס השחקנים שעשה דרכו לתל אביב. האוהדים חסמו את האוטובוס, בעטו בו, ירקו עליו וקיללו את השחקנים שישבו בתוכו.

בקבוצה יכולים לפחות להתנחם בבשורות שהגיעו מבית הדין העליון של ההתאחדות, שהחליט בדעת רוב לקבל את ערעור בני יהודה ולבטל את עונש משחק הרדיוס בפועל שנגזר על הקבוצות בעקבות נהמות לאפרים טקה במפגש מול רמת השרון. במקום זאת, הסתפק בית הדין בקנס של 25,000 שקלים בפועל וכן גזר על הקבוצה שני משחקי רדיוס על תנאי. המשמעות היא שהקבוצה תוכל לארח במחזור הבא את מכבי תל אביב המוליכה באצטדיון בלומפילד.

יעקב אסייג, המאמן הזמני של בני יהודה נשמע מאוד מאוכזב אחרי ההפסד בקרית שמונה ואמר: "אי אפשר לנצח כשאין משחק התקפה. כלום לא הולך לנו, נצטרך לשנס מתניים עד ינואר כשנתחזק. נראינו רע היום וספגנו שני שערים משתי התקפות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
תמיר כחלון שחקן עירוני קרית שמונה מול אביב חדד שחקן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
בקרית שמונה ייאלצו להסתדר בלעדיו בתקופה הקרובה. תמיר כחלון/אדריאן הרבשטיין

מנגד, בקרית שמונה נשמו לרווחה אחרי הניצחון הדרמטי ובעיקר היו שבעי רצון מהיכולת שהציג ברק בדש שכבש שער בכורה ואופיר מזרחי שנכנס כמחליף וכבש את שער הניצחון. בשורות פחות טובות הגיעו מכיוונו של תמיר כחלון, קשר הקבוצה שנפצע בצורה קשה בדקה ה-58 אחרי תיקול עם תמיר כחלון. הקשר פונה לבית החולים ושם התברר שהוא ייעדר כשלושה חודשים. אמיר עגייב, קשרה של בני יהודה שפגע בטעות בכחלון, ניגש אליו כשהוא על סף דמעות והתנצל בפניו.

ברק בכר מאמנה של קרית שמונה היה שבע רצון מהתוצאה אך לא מהמשחק של קבוצתו: "האמת שהמחצית הראשונה הייתה אולי הכי חלשה שלנו העונה, אבל בכל זאת להפוך תוצאה במצב שבו אנחנו נמצאים זה יפה מאוד. אני מאוד גאה בשחקנים שנתנו את הכל במחצית השנייה. אין לנו הרבה זמן להתאושש, במחזור הבא יש לנו את מכבי חיפה וננסה לבוא הכי מוכנים שאפשר".

על הפציעה של תמיר כחלון, אמר בכר: "מאוד כואב לי עליו, אני גם עברתי פציעות מאוד קשות אבל הוא צעיר ויתאושש מהר מאוד. אין ספק שתהיה לנו עכשיו בעיה, גם רוצ'ט פצוע וגם טאסבסקי עוזב אותנו. אנחנו נצטרך להתחזק בינואר".

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר. ברני ארדוב
השיג ניצחון אבל ממשיך לאבד שחקני מפתח. ברק בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully