וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "אין לי סנטימנטים לאנשים שקוראים לי נאצי"

17.12.2013 / 18:10

קשר מכבי תל אביב תקף את אוהדי הפועל אחרי השער והחגיגה בדרבי: "קיללו את המשפחה שלי, זה בושה שמתעסקים בזה בכלל. אם הייתי מקבל את הכבוד שברק יצחק קיבל מאוהדי בית"ר, לא הייתי חוגג. ראיתי תגובה של עורך הדין של הפועל תל אביב - זה נקרא להתסיס"

ברני ארדוב

ערן זהבי גרם לסערה לא קטנה אחרי השער שלו בדרבי אמש (שני) בעקבות החגיגות המופגנות שלו נגד אוהדי הפועל תל אביב, קבוצתו הקודמת. האדומים ציפו מזהבי לחגוג בצניעות או לפחות לא לחגוג מול הקהל שלהם את השער שלו, אבל הקשר הצליח לעורר את חמתו של המועדון האדום וגרם להרבה מאוד ביקורות נגדו.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער בדרבי. ברני ארדוב
החגיגה המופגנת שלו לא עברה בשתיקה. ערן זהבי/ברני ארדוב

הערב, התייחס זהבי לראשונה להאשמות של המועדון האדום נגדו ותקף: "אני לא כל כך מבין את אוהדי הפועל, זה לא היה במטרה להתסיס אף אחד. עובדה שאף שחקן של הפועל לא בא בטענות, רק אחרי המשחק, אחרי ששאלו שאלות, לאנשים היו טענות, אבל זה לא היה במטרה להלהיט את המשחק או היציעים, זו היתה חגיגה ספונטנית. הרבה מאוד שחקנים חוגגים ככה בעולם. כשחחגתי בשנה שעברה זה היה בסדר, אתמול זה לא היה בסדר, אז מה שנשאר זה או לא לחגוג, או לא לשחק".

זהב המשיך ואמר: "יש דוגמא קרובה שקרתה בשבוע שעבר - ראית את הכבוד שברק יצחקי קיבל מהקהל של בית"ר? כבוד של מלכים. אם הייתי מקבל כבוד כזה, אני יכול להבטיח שלא הייתי חוגג. היו לי שנים יפות בהפועל, אני לא מוחק את זה מהזיכרון שלי, אבל ברגע שמקללים אותך ואת המשפחה שלך, ומאחלים לך שואה וקוראים לך נאצי, לא נשאר לך שום סנטימנטים לאנשים כאלה. זה בושה לכדורגל שמתעסקים בזה".

על התגובה של היועץ המשפטי של הפועל תל אביב עמית פינס בדף הפייסבוק שלו ("ערן זהבי, הידוע בכינויו (החדש) עי"ן זי"ן - שים לב: תסמונת סטוקהולם היא תופעה שבה אדם המוחזק בכפייה בידי אנשים זרים, מפתח אמפתיה והזדהות נפשית עם האידאולוגיה והמעשים של האנשים המחזיקים בו"), אמר זהבי: "זה נקרא להתסיס. אני בחיים לא רשמתי דברים על הקהל של הפועל, אף פעם לא התייחסתי אליהם תוך כדי משחק. גם בשנה שעברה, כשניסו לשבור לי את הרגליים, אף פעם לא הגבתי. אף אחד לא דיבר על זה שהתנהגתי למופת על המגרש. כל עוד אני לא עושה לקהל שום דבר, מותר לי לחגוג איך שאני רוצה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל תל אביב מקללים את ערן זהבי. ברני ארדוב
פתח נגדם חזית. אוהדי הפועל מקללים את זהבי/ברני ארדוב

"גם בסרטונים שפורסמו באינטרנט רואים איזה קללות אני מקבל. לפני שבאים לחנך אותי צריך להסתכל גם על עצמך במראה. לראות את הקללות שאני מקבל זה דברים שאסור להגיד. במגרש התנהגתי למופת, אף פעם לא עניתי לקהל, לא התגריתי בהם, תמיד אחרי ניצחון חגגתי עם הקהל שלי. קיבלתי את הקללות, את החפצים שזורקים עלי, וזהו - אני לא בא בטענות אליהם, ואני לא מבין למה תמיד יש טענות אלי. כל אחד צריך להתעסק בעצמו", אמר זהבי.

"הם רק מתעסקים בי אחרי הדרבי הזה, גם אחרי הדרבי הקודם שכבשתי רק מתעסקים באיך אני חוגג ומה אני עושה ומה אני אומר. אני מבין את הכאב שלהם, אבל לא צריך להתעסק בזה כל הזמן - תסתכלו קודם כל על עצמכם, יש להם מספיק בעיות במועדון כדי לא להתעסק בי. אני חוגג כי אני חוגג שערים, לא בכוונה להלהיט את הקהל של הפועל. אם זה היה מול הקהל של שער 11, הייתי חוגג אותו דבר".

על הניצחון בדרבי, אמר זהבי: "היה חשוב מאוד לנצח את הדרבי, היו שלוש נקודות מאוד חשובות בדרך שלנו ואני מקווה שנמשיך בקצב צבירת הנקודות הזה. זה ניצחון רביעי רצוף שלנו בדרבי, אני שמח ומקווה שנמשיך עם הסטטיסטיקה הזו כי זה חשוב מאוד לקהל שלנו ולמועדון עצמו".

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
השחקנים שלהם חוטפים קללות בכל משחק. אוהדי הפועל/ברני ארדוב

תגובת הפועל תל אביב:

"אכן נדהמנו להיווכח שקהל כדורגל מגדף שחקנים. בייחוד לאור העובדה ששחקנינו ובני משפחתם זוכים תמיד לממטר "ברכות" ואיחולים למחלות נוראיות וסופניות, תאונות ומוות בכל מגרש כולל במשחק האחרון. מעניין שזהבי הביא כדוגמא את יצחקי שכבש מול בית"ר ואפילו לא חגג עם הקהל שלו. שחקנים כאלו קהל בכל מקום יודע להעריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully