וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: נתי כהן פוטר, אריק אלפסי יחליפו

17.12.2013 / 16:42

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, נועלת הטבלה החליטה להיפרד ממאמנה. עוזר מאמן הנבחרת ינסה להציל את המצב

הקדנציה של נתי כהן כמאמן מכבי אשדוד הגיעה לסיומה היום (שלישי) בתום פגישה שהתקיימה בין המאמן להנהלת הקבוצה. כהן כבר נפרד מהשחקנים, בעוד אימון הערב בוטל. "ההחלטה נלקחה בכובד ראש ובצער גדול ע"י חברי ההנהלה המוקירה את עבודתו המקצועית של המאמן ועושה את הצעד הלא פשוט למטרת זעזוע בקבוצה וכניסה לסיבוב השני עם רוח גבית חדשה", הסבירו באשדוד. "הנהלת אשדוד מודה ומעריכה את העבודה של המאמן נתי כהן ומאחלת לו הצלחה בהמשך הדרך".

מי שיעמוד על הקווים החל ממשחק הגביע הקרוב מול מכבי תל אביב הוא אריק אלפסי, שבאשדוד כבר הגיעו עמו להבנות, והוא צפוי לחתום על חוזה ולהעביר החל מיום רביעי את אימוני הקבוצה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מעמדו של המאמן התערער כבר שלשום, בתום משחק ההפסד להפועל תל אביב, כשהנהלת הקבוצה קיימה ישיבה ראשונית על הפרקט.

ביום ראשון פרסמנו: אריק אלפסי עשוי להחליף את נתי כהן באשדוד

נתי כהן מאמן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
משלם את מחיר הכישלון. נתי כהן/ברני ארדוב

לכהן זאת הייתה קדנציה ראשונה בליגת העל, לאחר שהגיע מאליצור יבנה שם רשם מספר עונות מוצלחות מאוד. כבר בפתיחת העונה היה נראה שהכיוון של אשדוד הוא לתחתית הטבלה, אך במחזור הפתיחה הדהימה הקבוצה מעיר הנמל את הפועל ירושלים במלחה. לאחר אותו משחק הפסידה אשדוד חמישה משחקים, והחליטה לבצע שינויים בסגל שהובילו לניצחון על מכבי ראשון לציון במחזור השביעי. למרות אותו ניצחון, לא הצליחה הקבוצה להתרומם, והפסידה ארבעה משחקים רצופים שהובילו אותה למקום האחרון בתום הסיבוב הראשון.

לאלפסי, שכאמור אמור להתמנות בהמשך הערב למאמן הקבוצה, זאת תהיה קבוצה שלישית בליגת העל. הוא מונה לראשונה למאמן אליצור אשקלון בתחילת עונת 2007/8, אך פוטר לאחר זמן קצר. בעונת 2009/10 עלה לליגה הראשונה עם ברק נתניה, והוביל את הקבוצה לחצי גמר וגמר גביע המדינה, לחצי גמר הפיינל פור ולהשתתפות ביורוצ'אלנג' תוך שנתיים. בעונת 2011/12 אימן את אליצור אשקלון, אך לא הצליח להוביל את הקבוצה לפיינל פור. בשנתיים האחרונות שימש כעוזרו של אריק שיבק בנבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully