וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: מעמדו של נתי כהן מעורער

15.12.2013 / 22:22

המאמן שהפסיד להפועל ת"א עשוי לעזוב: "לא מחזיק את הכיסא בכוח". ההנהלה התייעצה על הפרקט. אלפסי מועמד להחליפו

מכבי אשדוד, שמוצאת את עצמה במקום האחרון עם סיומו של הסיבוב הראשון ובמאזן איום של תשעה הפסדים לעומת שני ניצחונות בלבד אחרי עוד הופעה לא טובה הערב (ראשון) שכללה הפסד 85:75 להפועל תל אביב, עשויה לבצע שינוי בעמדת המאמן כאשר מעמדו של נתי כהן מעורער.

עם סיום המשחק שרקו אוהדי אשדוד בוז וזרקו את הצעיפים לפרקט. אם נתי כהן יעזוב, המועמד המוביל לתפוס את מקומו הוא אריק אלפסי. כמו כן, מספר חברי הנהלה של אשדוד ערכו התייעצות על הפרקט, וביניהם יושב הראש יורם אסרף, לגבי אפשרויות השינויים בסגל. חשוב להדגיש כי המשחקים הבאים של הקבוצה הם מול מכבי תל אביב בגביע והפועל ירושלים ומכבי חיפה בליגה.

נתי כהן מאמן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
"מאמין שאני עושה בכלים הנוכחיים את המיטב". נתי כהן/ברני ארדוב

לאחר סיום המשחק אמר המאמן: "יש בעיות מקצועיות אמיתיות. שני סקוררים שלהם קלעו מעל 20 נקודות ואנחנו ממעטים לעשות סלים בקלאץ' במקום הנכון ובזמן הנכון. זה עניין של חוסר ביטחון וסיטואציה של כל מה שקרה וקורה בקבוצה". על היכולת של הקבוצה הוסיף המאמן המתוסכל: "השתמשתי בכל התירוצים ועייפתי מלתרץ ולהסביר. יש סיטואציות בחיים שצריך להסתכל ולראות שאנחנו קצרים".

על השינויים שעברה הקבוצה הוסיף המאמן: "לא החלפנו יותר זרים מאחרים. החלפנו זרים בגלל אילוצים והחילופים קרו בגלל דברים שחלקם נכפו עליי כמאמן. אם יחשבו שאני הבעיה, אף פעם לא החזקתי את עצמי ואני אמשיך הלאה. אני מאמין בעבודה ומאמין שאני עושה בכלים הנוכחיים את המיטב. אני לא מחזיק את הכיסא שלי בכוח".

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב עם ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
"רביב בא אליי ושאל למה אנחנו משחקים סוליסטי ואמר: 'בואו נשחק בשטף'"/ברני ארדוב

המאמן המנצח, ארז אדלשטיין, היה מרוצה, ואמר: "אם בחצי הראשון איבדנו 11 כדורים, בחצי השני איבדנו ארבעה. רביב בא אליי ושאל למה אנחנו משחקים סוליסטי ובואו נשחק בשטף, ואני שמח שבדרך הקשה אנחנו לומדים את זה".

מתן נאור, שקלע הערב חמש נקודות, הוסיף: "היה משחק צמוד והצלחנו לעשות את הצעד קדימה ברבע האחרון. אנחנו קבוצה חדשה ודברים לוקחים זמן לפעמים. אני רוצה לקוות שזה מסמל משהו ונוכל לגדול כקבוצה ולהשתפר. זה מרכיב חשוב לבוא ברבע האחרון כמו שצריך, אבל אני מקווה שזה יימשך למשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully