וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווגל: "אנחנו צריכים ללקק את הפצעים ולראות מה לשפר"

אינדיאנה ומאמנה הופתעו מההפסד לדטרויט. בריאנט יודע איך להשתפר. כרמלו נותן גב לוודסון. ריברס אוהב את מה שהוא רואה

זה לא היה צפוי, אבל גם היה צריך לקרות מתישהו ואינדיאנה פייסרס ספגה לפנות בוקר (שלישי) את הפסד הבית הראשון שלה העונה כשנוצחה על ידי דטרויט פיסטונס בתוצאה 101:96.

"אנחנו צריכים ללקק את הפצעים ולראות מה צריך לשפר", התייחס מאמן הפייסרס פרנק ווגל להפסד. דייויד ווסט לא הסתיר את אכזבתו מההפסד: "לא היינו במגרש, לא באנו מוכנים, הם היו יותר אגרסיביים וניצלו את הטעויות שלנו. הם שיחקו הרבה יותר קבוצתי מאיתנו. ג'וש סמית עשה עבודה גדולה". ג'וש סמית' היה השחקן הרביעי העונה שמגיע ל-30 מול הגנת הפייסרס. "מרשים אותי האופן שבו באנו והתמודדנו מול הפייסרס והסגנון שלהם", אמר מאמן דטרויט מוריס צ'יקס.

מאמן אינדיאנה פייסרס, פרנק ווגל. Michael Conroy, AP
הופתע. ווגל/AP, Michael Conroy

אחרי שכיכב מול שארלוט, קובי בריאנט חזר למספרים הפחות מרשימים שאפינו אותו מאז שחזר למגרשים לאחר פציעתו הקשה. בריאנט קלע 8 נקודות ב-4 מ-14 מהשדה בהפסד הלייקרס באטלנטה. "קרסול רגל שמאל הייתה קשיחה מדי. הרמה הבאה שצריך להגיע אליה היא לשחק משחקים כאלה אחרי שישבת בחוץ, להיכנס ולהישאר משוחרר. זה עניין של זמן. צריך להגביר פעילות והקרסול תתרגל לזה. אני מסתכל על התמונה הגדולה ומתמקד בשיפור היכולת".

פורוורד אטלנטה דמאר קארול לא הסתיר את שביעות רצונו מהדקות בהן שמר ונשמר על ידי בריאנט. "זה מה שרציתי, להריץ אותו לאורך מגרש שלם ולעייף את הרגליים שלו", אמר השחקן שסיים עם 13 נקודות. קארול שמר היטב על בריאנט ואמר: "בשביל זה הביאו אותי, לשחק הגנה, בכל שנה אני מנסה להיכנס לחמישיית ההגנה בליגה".

גארד לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט (ימין) מול שחקן אטלנטה הוקס דמאר קארול (שמאל). John Bazemore, AP
עייף את קובי. קארול מול בריאנט/AP, John Bazemore

אחרי מסע של שבעה משחקי חוץ, לוס אנג'לס קליפרס חזרה לסטייפלס סנטר וחזרה בגדול. הקליפרס רשמו ניצחון ביתי מרשים על סן אנטוניו ספרס בתוצאה 92:115 ונהנו ממשחק מצוין של בלייק גריפין (27 נקודות) וכריס פול (23 נקודות, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים). "הדבר הכי טוב בסוג כזה של משחק זה ששיחקנו כמו הקבוצה שאנחנו רוצים להיות", אמר מאמן הקליפרס דוק ריברס. "החלק הכי טוב במשחק הוא שידענו מה אנחנו צריכים לעשות", אמר בלייק גריפין, "ביצענו את תכנית המשחק שלנו. אפילו שהם חזרו, לא הורדנו את הראש".

גארד הספרס טוני פארקר שיחק עם כאבים ברגלו וצלע אל מחוץ ללפרקט 5:09 דקות לסיום הרבע השלישי. הצרפתי סיים עם 8 נקודות ו-6 אסיסטים ב-26 דקות. "טוני מחזיק בכדור ברגעים הקובעים והיה לנו קשה להתרגל לחסרונו, במיוחד מול קבוצה טובה כמו הקליפרס", אמר מאנו ג'ינובילי, שסיים עם 16 נקודות.

פורוורד לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין. Jae C. Hong, AP
בלייק גריפין/AP, Jae C. Hong

ניו יורק ניקס רשמה לפנות בוקר הפסד ביתי דרמטי וכואב לוושינגטון בתוצאה 102:101. הלחץ על המאמן מייק וודסון גובר בעקבות ההפסד, שיש לו חלק נכבד בו. 24 שניות לסיון ניו יורק הובילה בנקודה והיה לה עבירה לתת. במקום להשתמש בה הניקס אפשרו לבראדלי ביל לקלוע ליי אפ 6.9 שניות לסיום. וודסון לא קרא לפסק זמן כדי לתכנן את המהלך האחרון, שהסתיים בזריקה רעה של כרמלו אנתוני. "מבחינתי וודסון בטוח כאן, אני לא שמעתי דבר", יצא כרמלו אנתוני להגנת מאמנו, "אין מה לדבר על מעמדו. הוא המאמן שלנו ואנחנו איתו". ג'יי.אר סמית', שלאחרונה יחסיו עם וודסון מתוחים, תמך אף הוא במאמן וצייץ: "הוא לוקח את האחריות על פסק הזמן, אבל גם אנחנו השחקנים יכולנו לבקש פסק זמן".

שחקן ניו יורק ניקס ג'יי אר סמית' (ימין) ומאמנו מייק וודסון. Jason DeCrow, AP
גיבוי מפתיע. וודסון וסמית'/AP, Jason DeCrow

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully