וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "לפעמים לא מתייחסים אלינו כמו מובילת הטבלה"

המאמן וסטנדרד ליאז' ממשיכים להוליך בבלגיה אחרי 1:3 משכנע על גנק: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה"

בליגה האירופית זה לא כל כך הלך, אבל בזירה המקומית הולך לגיא לוזון וסטנדרד ליאז' מצוין. אתמול (ראשון), ניצחה הקבוצה 1:3 את גנק והיא במקום הראשון עם 44 נקודות במאזנה לאחר 19 מחזורים, ארבע יותר מאשר שלוש הקבוצות הדולקות אחריה: האלופה אנדרלכט, סגניתה זולטה וארחם וקלאב ברוז' של ליאור רפאלוב.

שגרירים: ניצחון משכנע לגיא לוזון, חמד חזר לשחק

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. AP
כל הליגה מאחוריו. לוזון/AP

לוזון, כהרגלו, לא היסס לירות בתום המשחק: "הלחץ ממש לא יהרוג אותנו. להיפך, אנחנו אוהבים אותו והוא יעשה אותנו חזקים יותר. לא היה פשוט לשחק טוב בתנאים האלה, אבל השחקנים שלי עשו זאת ואני מברך אותם על כך. ברכות מגיעות גם לקהל, שתמך בנו מהרגע הראשון במשחק ועד לאחרון".

המאמן הישראלי הוסיף: "אני מכבד את הדעות של כולם, גם אם אני חושב אחרת. המשחק הזה היה אחד מהטובים ביותר שלנו העונה, אבל אם היה לנו רק משחק אחד טוב, לא היינו במקום הראשון... הובלנו את הטבלה גם לפני שניצחנו את גנק, אבל לא תמיד מתייחסים אלינו כמו שצריך להתייחס למובילה. קל יותר לזכור את המשחק מול ליירסה או את ההפסד במשחק האחרון בליגה האירופית, אבל עבורי הוא היה כמו משחק הכנה לקראת המשחק הזה. אני לא יכול לחשוף מה עשינו השבוע, אבל זה עבד טוב בהתקפה. בכל משחק יש לנו הפתעות, אבל הרבה פעמים אנשים לא שמים לב. אני נשאר נאמן לשחקנים ולשיטה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully