וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון משכנע לגיא לוזון, חמד חזר לשחק

מאמן סטנדרד ליאז' שמר על הפסגה עם 1:3 בקרב הצמרת מול גנק. חלוץ מאיורקה נכנס כמחליף בדקה ה-76 בהפסד לחאן

גיא לוזון השיג הערב (ראשון) ניצחון חשוב ומרשים בקרב צמרת בליגה הבלגית, כשסטנדרד ליאז' שלו גברה 1:3 על גנק והבטיחה לעצמה שבוע נוסף בפסגה. המוליכה העלתה את מאזנה ל-44 נקודות, ארבע יותר מקלאב ברוז' ואנדרלכט, אותה תארח בשבוע הבא.

המאמן הישראלי השאיר את טל בן חיים ודודו ביטון מחוץ לסגל, ואחרי בדיוק שעה של משחק יכול היה להשתולל משמחה עם שחקניו. טעות קשה בהגנת גנק אפשרה לפול ז'וזה אמפוקו לדהור מצד ימין, להתל בשומר שלו ולבעוט לפינה הקרובה כדי לחגוג שער ליגה חמישי העונה. פחות מדקה חלפה, ועוד שער נהדר תוצרת החלק הקדמי הכישרוני של סטנדרד. אימו אזקיאל מצא את ז'ופרה מוז'אנגי ביה, שהשתחרר על ידי עצירה טובה בחזה ובעט כדור חד לקורה ופנימה. מוז'אנגי ביה השלים צמד אישי עם עוד מבצע יפה בדקה ה-76, כשגנק רק צימקה מרגלי סטיבן ז'וזף מונרוז דקה לסיום. סטנדרד שמרה על מאזן ביתי נקי מהפסדים.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז' חוגג. GettyImages
השתולל משמחה בשער הראשון. גיא לוזון עם השחקנים/GettyImages

* אחרי שני ניצחונות, אנורתוזיס פמגוסטה סיימה רק ב-0:0 מול ארמיס ונותרה במקום השלישי בטבלת הליגה הקפריסאית. משה אוחיון ועמית בן שושן (פצוע בקרסול) לא שותפו, רוברטו קולאוטי נכנס כמחליף בדקה ה-66 ולא הצליח לשנות את התוצאה.

* אבי ריקן פתח בהרכבה של ציריך שסיימה ב-1:1 עם גראסהופרס, והוחלף בדקה ה-72. בעקבות התיקו, נותרה ציריך במקום השביעי בטבלת הליגה השוויצרית.

* דן מורי לא שותף בניצחונה של ויטסה 2:3 על נאק ברדה בליגה ההולנדית. ויטסה שמרה על הפסגה עם 36 נקודות, שתיים יותר מאייאקס השנייה. לוקאס פיאזון כיכב עם צמד ובישול.

* אלמוג כהן נותר על הספסל ולא שותף ב-0:0 של אינגולשטאט בחוץ מול אוהה. אינגולשטאט עם 21 נקודות במקום ה-14, רק נקודה מעל הקו האדום.

* תומר חמד חזר לשחק לראשונה אחרי כמעט שבעה חודשים שבהם הוא היה מושבת. החלוץ של מאיורקה נכנס כמחליף בדקה ה-76, אבל זה לא עזר לקבוצה שלו שהפסידה 2:1 לחאן. דודו אוואט לא נכלל בסגל.

* קלאב ברוז', ללא ליאור רפאלוב הפצוע, איבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 בחוץ מול שרלרואה. ברוז' במקום השלישי עם 40 נקודות, ארבע פחות מסטנדרד ליאז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully