וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גיא אסולין הבקיע שער בכורה במדי הרקולס

הקשר נכנס בדקה ה-57 ובחלוף 10 דקות מצא את הרשת ב-0:2 על אלקורקון. 90 דקות לביטון בניצחון סלטיק, תיקו לממן

גיא אסולין הבקיע הערב (שבת) את שער הבכורה שלו במדי הרקולס אליקנטה, שניצחה 0:2 בחוץ את אלקורקון במסגרת המחזור ה-18 בליגה הספרדית השנייה. הקשר בן ה-22 נכנס כמחליף בדקה ה-57, הביא לשינוי במשחק ובחלוף 10 דקות סיים מבצע אישי עם בעיטה בשמאל לרשת. חאבייר פורטיו כבש את הראשון של הרקולס בדקה ה-63, והקבוצה עלתה זמנית מעל הקו האדום.

שחקן סלטיק ניר ביטון מאוכזב. Denis Doyle, GettyImages
שכחו מהתבוסה בקאמפ נואו. ניר ביטון והחברים/GettyImages, Denis Doyle

* ניר ביטון השלים 90 דקות בהרכבה של סלטיק, שהתאוששה מהשישייה שספגה בברצלונה, ניצחה 0:1 את היברניאן ושמרה על יתרון שבע נקודות בפסגת הטבלה הסקוטית. טמו פוקי הפיני הכריע את המשחק בדקה ה-29, כאשר ביטון גילה יכולת טובה במרכז המגרש לצד הקפטן סקוט בראון. בירם כיאל הפצוע לא נכלל בסגל.

* חנן ממן פתח בפעם השנייה ברציפות בהרכבה של ואסלנד בוורן, שסיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה מול מכלן. ממן הוחלף אחרי 45 דקות, לאחר שקבוצתו נותרה ב-10 שחקנים. רמי גרשון הפצוע לא נכלל בסגל, בוורן עם 11 נקודות במקום הלפני אחרון בבלגיה.

* מי שנותרה במקום האחרון היא מונס, שהפסידה 2:1 לסרקל ברוז' במשחק בו יובל שפונגין פתח והוחלף בדקה ה-57. שלומי ארבייטמן נכנס כמחליף בדקה ה-46, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו להשיג נקודה.

* עדיין ללא הרכש הטרי יוסי בניון, ק.פ.ר ניצחה 0:2 את בחוץ את בלקפול ועלתה למקום הראשון בליגת המשנה באנגליה. מאט פיליפס (61) וצ'רלי אוסטין (73) כבשו את השערים.

* עודד גביש נכנס כמחליף בדקה ה-89 והיה שותף ל-0:0 הביתי של שלאסק ורוצלאב במשחק התחתית מול פיאסט גליביצה. שלאסק עם 24 נקודות אחרי 21 מחזורים, כשהליגה הפולנית יצאה לפגרה של חודשיים.

* עידן ויצמן שיחק 90 דקות בניצחון 0:3 של סימורג על אזאל בליגה האזרית. סימורג במקום השישי עם 22 נקודות אחרי 16 משחקים.

* א.א.ק לרנקה, ללא חיים מגרלשווילי, הפסידה 2:1 בבית לדוקסה, במסגרת המחזור ה-13 בליגה הקפריסאית.

* אוהד קדוסי לא שותף בניצחונה השני בסך הכול העונה של לוזאן בליגה השוויצרית, 1:3 בבית על סיון. לוזאן שקועה עדיין עמוק במקום האחרון, עם שבע נקודות בלבד ב-18 משחקים. הליגה יצאה לפגרה ותתחדש ב-2 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully