וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין: "אני מצפה להשתפר בהמשך"

פיפיטה לא מסתפק ביכולת הטובה אחרי ה-2:4 של נאפולי על אינטר. וולטלר מצארי: "טעויות נוראיות של השופט פגעו בנו"

הליגה האיטלקית מתקרבת לאמצע הדרך ואמש (ראשון) נערך חלקו העיקרי של המחזור ה-16. יובנטוס ביססה את מקומה בפסגה עם 0:4 קליל על ססואולו, כולל שלושער של קרלוס טבס. נאפולי ניצחה במשחק המרכזי 2:4 את אינטר.

גונסאלו היגואין, שהוסיף עוד שער למאזנו, השאיר מאחור את הדמעות מליגת האלופות ואמר: "אני מאוד שמח, זה היה משחק חשוב מאוד. אני בכושר טוב, הפציעה מאחורי. אני צעיר ויש לי עוד קריירה ארוכה לפני, כך שאני מצפה להשתפר בהמשך".

איטליה: יובנטוס ונאפולי השאירו את ליגת האלופות מאחור

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי חוגג (בתמונת ראש צריך את השחקן עם התכלת). GettyImages
השאיר את הדמעות מאחור. היגואין/GettyImages

המאמן המנצח רפא בניטס הבהיר: "הודחנו מהצ'מפיונס עם הראש למעלה ולכן ציפיתי שניתן הופעה טובה הפעם. שיחקנו מול יריבה חזקה ועשינו עבודה מצוינת. יש לי הרבה חברים באינטר וזו ממש לא נקמה על שום דבר". בניטס נשאל על הסיפור המפורסם לפיו העלים תמונות של ז'וזה מוריניו מחדר ההלבשה של אינטר ב-2010, כאשר לקח את הקבוצה: "100 אחוז שקרים".

אצל הנראזורי זעמו על השופט, שבמצב של 2:3 לזכות נאפולי הרחיק את ריקי אלברס בצהוב שני בדקה ה-71: "השופט עשה כמה טעויות נוראיות", אמר המאמן וולטר מצארי, "היינו בשליטה לאורך רוב המשחק והוא פגע בנו". מצארי חזר לסן פאולו, שם אימן את הקבוצה המקומית. הוא ראה את האולטראס של נאפולי מניפים שני שלטים, אחד בעדו והשני נגדו, מכיוון שתי קבוצות שונות בתוך האוהדים: "אני מודה לאלה שתומכים בי. אנשים מנסים להמציא דברים לגבי סיבת העזיבה שלי, אבל זה לא נכון".

יובה כאמור, לא עבדה קשה מדי ואנטוניו קונטה סיכם: "השחקנים עושים עבודה נהדרת. ברור שאנחנו מאוכזבים בגלל ליגת האלופות, אבל זה ייתן לנו מוטיבציה, כי ההדחה לא הגיעה לנו. הליגה ארוכה ומתישה וצריך אינטנסיביות בכל שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully