וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ונאפולי השאירו את ליגת האלופות מאחור

לאחר ההדחה הכואבת, האלופה הביסה 0:4 את ססואולו עם שלושער ובישול של טבס. 2:4 לנאפולי על אינטר והאקס מצארי

המחזור ה-16 בליגה האיטלקית הבטיח הערב (ראשון) מפגש גדול בין נאפולי לאינטר וגם קיים. וולטר מצארי חזר לסן פאולו והפסיד שם לנאפולי 4:2, אחרי מחצית ראשונה משוגעת עם חמישה שערים. קרב מרתק נוסף יהיה מחר בין מילאן לרומא, שתנסה לצמצם פערים מיובנטוס. האלופה הגדילה את יתרונה בפסגה לשש נקודות בזכות שלושער ובישול של קרלוס טבס ב-0:4 הקל על ססואולו. במשחקי הצהריים, פיורנטינה ולאציו השיגו ניצחונות ביתיים, בעוד טורינו הפתיעה את אודינזה.

קרלוס טבס שחקן יובנטוס חוגג שער. GettyImages
שלושער ראשון באיטליה. קרלוס טבס/GettyImages

יובנטוס - ססואולו 0:4

אחרי ההדחה המוקדמת מליגת האלופות והביקורות שספג אנטוניו קונטה, יובנטוס הוציאה את כל התסכול על ססואולו הקטנה. הדברים אמורים בעיקר לגבי קרלוס טבס, שלקח קשה את ההדחה והערב הפציץ שלושער ראשון במדי הגברת הזקנה. הארגנטינאי כבש מקרוב בדקה ה-15 אחרי שג'אנלוקה פגולו הדף לא טוב בעיטה של ארתורו וידאל. בדקה ה-28 כדור חופשי של טבס מצא את הראש של פדריקו פלוזו, שנגח את שערו הראשון במדי יובה בליגה. טבס סגר את המחצית עם שער קל, בו השכיב את השוער וגלגל לרשת החשופה בדקה ה-45, ובדקה ה-68 הוסיף את השלישי שלו אחרי בישול של מאוריסיו איסלה. שלוער ראשון לטבס מאז אפריל 2012, אז עשה זאת כשחקן מנצ'סטר סיטי מול נוריץ'. ג'יג'י בופון השלים משחק ליגה שמיני ברציפות ללא ספיגה, יובנטוס עם שש נקודות יתרון בראש הטבלה.

פדריקו פלוזו שחקן יובנטוס נוגח מעל סימונה מיסירולי שחקן ססואולו. AP
נגח לרשת. פדריקו פלוזו מעל סימונה מיסירולי/AP

נאפולי - אינטר 2:4

וולטר מצארי חזר לסן פאולו, ספג בוז צורם מאוהדי הקבוצה אותה אימן בהצלחה מרובה בארבע השנים הקודמות, ולבסוף גם השאיר שם את הנקודות. המחצית הראשונה הייתה תענוג ופיצתה את האוהדים המקומיים לאחר ההדחה מליגת האלופות. גונסאלו היגואין ניגב את הדמעות וכבר בדקה התשיעית בעט מהאוויר לרשת. אסטבן קמביאסו, עוד ארגנטינאי, איזן בדקה ה-35 עם בעיטה חזקה לרשת, אחרי מבצע של חבריו לאלביסלסטה - רודריגו פלאסיו פתח רגליים, ריקי אלברס הסיט. השער רק הרגיז את נאפולי, שחזרה להוביל עם טיל של דריס מרטנס הבלגי בדקה ה-39 והגדילה שתי דקות לאחר מכן עם דחיקה מקרוב של בלרים דז'מאילי. יוטו נגאטומו היפני צימק מקרוב בדקה ה-45 וחתם מחצית משוגעת, כשלאחר ההפסקה אינטר איבדה באדום את אלברס וספגה את הרביעי מחוסה קאייחון בדקה ה-81, אחרי מבצע של לואנצו אינסינייה. גוראן פאנדב עוד החטיא פנדל בתוספת הזמן, אך נאפולי שלישית עם 35 נקודות, שמונה פחות מיובה. אינטר נותרה במקום החמישי.

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי חוגג שער. GettyImages
הדמעות יבשו. גונסאלו היגואין חוגג מול אינטר/GettyImages

פיורנטינה - בולוניה 0:3

הקבוצה של וינצ'נזו מונטלה התאוששה מההפסד לרומא עם ניצחון ביתי קליל על בולוניה בדרבי ד'אלפנינו. כבר בדקה ה-13 עלתה פיורנטינה ליתרון, כשיוסיפ איליצ'יץ', שספג לא מעט ביקורות מאז המעבר בקיץ מפאלרמו, הטעה שני שחקנים וסיים עם שער ראשון מאז אפריל. בורחה ואלרו הוסיף שער נאה משלו בדקה ה-30 וג'וזפה רוסי חתם עם הקפצה בדקה ה-64 כדי להעלות את מאזנו בראש טבלת המבקיעים ל-13 שערים. פיורנטינה זמנית במקום הרביעי.

בורחה ואלרו שחקן פיורנטינה. GettyImages
ניצחון בדרבי. בורחה ואלרו/GettyImages

לאציו - ליבורנו 0:2

הקרב הפוליטי בין שתי קבוצות המייצגות קצוות מנוגדים, הסתיים בניצחונה של לאציו ובכיכובו של מירולסב קלוזה. החלוץ הגרמני הוותיק, שחזר לאחרונה מפציעה, העניק ללאציו ניצחון 16 ברציפות במפגשים מול ליבורנו באולימפיקו וקטע עבורה רצף של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון. קלוזה דחק מקרוב בדקה ה-19 את הראשון, ושבע דקות לאחר מכן קיבל במתנה כדור שניתז מההגנה והשלים צמד.

מירוסלב קלוזה שחקן לאציו. GettyImages
ממשיך לרגש. מירוסלב קלוזה/GettyImages

משחקים נוספים

אודינזה - טורינו 2:0
לטורינו: אלכסנדר פרנרוד (48), צ'ירו אימובילה (75)

קייבו - סמפדוריה 1:0
לסמפדוריה: אדר (16)

גנואה - אטאלנטה 1:1
לגנואה: אנדראה ברטולאצ'י (72). לאטאלנטה: ג'וזפה דה לוקה (90)

פארמה - קליארי 0:0

קטאניה - ורונה 0:0

דוידה אסטורי שחקן קליארי (מימין) מול חיימה ואלדס שחקן פארמה. GettyImages
בלי שערים בטארדיני. דוידה אסטורי מול חיימה ואלדס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully