וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה: "קשה מאוד לרדוף אחרי ברצלונה"

מאמן אתלטיקו ביקש משחקניו "עוד שער" כדי לעלות למקום הראשון ולמרות שזה לא קרה, הוא מרוצה. קוסטה: "הדרך ארוכה"

"עוד אחד, עוד אחד". רגע אחרי השער השלישי של אתלטיקו מדריד בניצחון הקליל אמש (ראשון), 0:3 בבית מול ולנסיה, המאמן דייגו סימאונה רק רצה לראות את שחקניו שמים עוד כדור ברשת, מה שהיה מעלה אותם למקום הראשון בטבלה בזכות הפרש שערים מול ברצלונה.

זה לא קרה, והקטאלנים שברו שיא ליגה עם 54 מחזורים רצופים בפסגה, אבל אתלטיקו בהחלט נראית כמי שתיאבק העונה על האליפות עד לרגע האחרון והיא עושה זאת בעיקר בזכות דייגו קוסטה. החלוץ הברזילאי/ספרדי כבש אתמול צמד, מספר 16 ו-17 שלו העונה והוא שווה לכריסטיאנו רונאלדו בראש טבלת הפיצ'יצ'י. קוסטה החמיץ כדור מהנקודה הלבנה בדקה ה-74 וכיפר עם פנדל מדויק, שבע דקות לאחר מכן.

אתלטיקו השתוותה לברצלונה, דייגו קוסטה לרונאלדו

שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה. GettyImages
הקבוצה החזקה יותר של מדריד? דייגו קוסטה בפוזה אופיינית העונה/GettyImages

"אתה חייב להראות אופי וגם אם החמצת פנדל, לבעוט את הבא", הוא הסביר בסיום, "דייגו אלבס אמר לי שהוא יהדוף את הפנדל שלי, כי הוא ראה אותי בועט הרבה פנדלים. הוא עשה עבודה טובה בכדור הראשון. ידעתי שאת הניסיון השני אני אכבוש. השתפרנו מאוד במחצית השנייה. אנחנו לא מתעסקים ביריבות ובטבלה, יש עוד דרך ארוכה לפנינו. גם מלך השערים לא מעניין אותי. אני שמח לכבוש ולעזור לקבוצה".

סימאונה הוסיף: "השער הראשון פרץ עבורנו את הדרך. אני תמיד רוצה שהקבוצה שלי תכבוש עוד שערים". למרות פתיחת העונה הטובה בתולדותיה, אתלטיקו לא ראשונה וסימאונה נשאל על כך וענה: "קשה מאוד לרדוף אחרי בארסה, שמשיגה מספרים מדהימים, גם בלי מסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully