וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה את ולנסיה 0:3

הקבוצה של סימאונה השתוותה לברצלונה, דייגו קוסטה השתווה לרונאלדו עם 17 שערים. סוסיאדד דרסה את בטיס עם 1:5

יממה לאחר שראתה את ניימאר וברצלונה משיגים ניצחון קשה, המשיכה אתלטיקו מדריד לנשוף בעורפם של הקאטלנים כשגברה 0:3 על ולנסיה. הקבוצה של דייגו סימאונה אף היתה יכולה לעבור את ברצלונה אם היתה כובשת שער נוסף, אך הסתפקה בהיצמדות למוליכת הטבלה. את ההצגה של המחזור סיפקה ריאל סוסיאדד מוקדם יותר, שמחצה 1:5 את בטיס האחרונה. סביליה נעצרה עם 1:1 ביתי מול אתלטיק בילבאו, בעוד אלמריה ואספניול נפרדו ב-0:0.

שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה. GettyImages
תפס גובה גם בטבלת מלכות השערים. דייגו קוסטה/GettyImages

אתלטיקו מדריד - ולנסיה 0:3

אחרי שראתה את ריאל מדריד מחליקה במחזור האחרון מול אוסאסונה, ואת ברצלונה מחלצת ניצחון דחוק על ויאריאל, ידעה אתלטיקו כי היא לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות. במשך יותר ממחצית ניסו המארחים למצוא את הרשת ללא הצלחה, זאת כמובן עד הדקה ה-59, אז הגיע הרגע הגדול של דייגו קוסטה: שחקנה של אתלטיקו מדריד קיבל את הכדור כ-40 מטרים מהשער באגף השמאלי והחל לדהור לכיוון הרחבה. ההגנה של ולנסיה בעיקר הסתכלה על קוסטה ולא עצרה אותו בדרכו אל הרחבה, ומול דייגו אלבס שלח בעיטה שטוחה אל הרשת. השער הזה שינה משהו אצל המארחים שהריחו דם, וחמש דקות מאוחר יותר מצאו את השני. חואנפראן ניסה לשלוח כדור רוחב אבל זה פגע באחד משחקני ולנסיה שלא הצליח להרחיק, הכדור הגיע לראול גרסיה שירה משבעה מטרים פנימה.

אתלטיקו ידעה כי שני שערים נוספים יקפיצו אותה מעל לברצלונה וימקמו אותה בראש הטבלה, והחלה בלחץ מאסיבי על שערה של ולנסיה. בדקה ה-74 קיבלו המארחים פנדל מפוקפק אחרי שדייגו קוסטה ספק הוכשל ברחבה. קוסטה ניגש לבעוט אך דייגו אלבס קלקל לו את החגיגה כשהדף. אלא שקוסטה לא אמר את המילה האחרונה, ובדקה ה-81 שוב (ספק) הוכשל ברחבה, שוב קיבל פנדל, והפעם ירה את הכדור פנימה והשתווה לכריסטיאנו רונאלדו בראש טבלת הכובשים עם 17 שערים.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם ראול גרסיה. AP
דרסו את האורחים. ראול גרסיה/AP

סביליה - אתלטיק בילבאו 1:1

רצף שלושת הניצחונות של המארחת נעצר על ידי בילבאו המדורגת רביעית. פתיחת המשחק הייתה מוחצת, וכבר בדקה הרביעית אלברטו מורנו ירה בשמאל אל הרשת אחרי אסיסט של קרלוס באקה. אלא ששתי דקות לאחר מכן הבאסקים חזרו, כשגאיסקה טוקרו ניצל שגיאה קשה של פדריקו פאסיו, עבר את השוער ומרקל סוסאטה המשיך מקו השער פנימה. אותו סוסאטה יכול היה להכריע את המשחק בדקה ה-45 בעקבות נגיעת יד של באקה ברחבה, אבל השוער הפורטוגלי בטו הדף את הפנדל שלו ושמר על התוצאה גם במחצית השנייה.

שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים שער. רויטרס
חגיגה באנואטה. שחקני ריאל סוסיאדד/רויטרס

ריאל סוסיאדד - בטיס 1:5

משחק הבכורה של חואן קרלוס גארידו בליגה כמאמן בטיס הסתיים בתבוסה שהשאירה את הירוקים במקום האחרון. ריאל סוסיאדד, שסיימה את הקמפיין בליגת האלופות עם נקודה בלבד, נאבקת על הכרטיס לאירופה והשיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות. אימנול אגירצ'ה פתח את מסכת ההבקעות בדקה השישית, חורחה מולינה השווה בדקה ה-19, אך במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. יון אנסוטגי נגח פנימה בדקה ה-55, אנטואן גריזמן הגדיל בדקה ה-63 עם העשירי שלו בליגה, אגירצ'ה השלים צמד בחלוף חמש דקות הודות אסיסט שלישי במשחק של רובן פארדו והקפטן צ'אבי פרייטו חתם חמש דקות לסיום. חמישייה שנייה העונה של סוסיאדד.

משחק נוסף:

אלמריה - אספניול 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully