וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "השתחרר לחץ", זילברשטיין: "אני צריך להיות רע"

אילת ניצחה אחרי שלושה הפסדים, המאמן: "היה חשוב לסיים את הסיבוב עם טעם טוב". מאמן נס ציונה כעס על השחקנים

הפועל אילת יכולה סוף סוף לנשום הערב (ראשון) לרווחה ואחרי שלושה הפסדים רצופים היא השיגה ניצחון ביתי על קוטלת הענקיות עירוני נס ציונה 76:86. המשחק הזה היה גם הבכורה של יובל נעימי בקבוצה הדרומית, אבל אקס מכבי תל אביב סיים עם נקודה אחת בלבד בשש דקות. מי שבעיקר סחב את אילת על הכתפיים הוא קווין פאלמר שכיכב הפעם עם 27 נקודות במשחק השיא שלו בישראל.

אילת חגגה עם פאלמר ניצחון על נס ציונה

מכבי אשדוד: מעמדו של נתי כהן מעורער

שחקן הפועל אילת יובל נעימי. רן שאולי
סיים עם נקודה בשש דקות. יובל נעימי/רן שאולי

עודד קטש, מאמן הפועל אילת, הודה בסיום: "השתחרר הרבה לחץ הערב. היה חשוב לנו לנצח הערב ולסיים את הסיבוב עם טעם טוב. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, שבנויה אחרת עם המון פורוורדים ואתלטיות, ועם טפירו שדובר עליו הרבה. בחצי הראשון נתנו להם לקלוע סלים קלים".

נדב זילברשטיין, מאמן עירוני נס ציונה, לא אהב את מה שהוא ראה, ואמר: "מה שלא עבד זה ששלושה שבועות אנחנו מנצחים משחקים שלא היינו צריכים לנצח, ומרגישים יותר מדי טוב. אני צריך לחזור להיות יותר רע. אני לא אוהב את השבועיים האחרונים כשיש נינוחות מסוימת וזה עליי. מיום שלישי אני צריך להיות...תשלימו אתם את החסר".

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. מגד גוזני
כעס על הגישה של שחקניו. זילברשטיין/מגד גוזני

קבוצה נוספת שהשיגה ניצחון גדול הערב היא הפועל חולון שחזרה ממשחקה בראשון לציון עם 64:82 נהדר. "זה מסוג המשחקים שאני מרוצה מהמאמץ הקבוצתי, בעיקר בכל מה שקשור להגנה", אמר בסיום מאמן חולון, ליאור ליובין. "הרגשתי שהיה חיבור בקבוצה. הייתה מחויבות של השחקנים למשחק. לא היו לי חששות לפני המשחק אבל כן עשינו התאמות בגלל שאנחנו קצרים בסגל עם שלושה זרים. נתנו הזדמנות לאחרים והיום הם הוכיחו את עצמם. אני יודע שסקוטי ריינולדס רוצה לשחק כמה שיותר. לפעמים זה גם מעודד לראות דבר כזה ששחקן יוצא וחוזר באותה מחויבות מהספסל".

בריאן אסברי, שהצטיין בשורות חולון עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים אמר בסיום: "הרגשתי שהיה לנו שבוע טוב של אימונים. היה חשוב לצרף שני ניצחונות יחד ועל זה המאמן שם דגש באימונים היום. אני מרגיש פה בבית. הייתי בספרד והייתה חוויה נעימה, אבל קראו לי בחזרה אז באתי".

מנגד, בראשון לציון ניסו להבין כיצד התפרקה הקבוצה ברבע האחרון, ועוד מול אוהדיה הביתייים. "תמיד שבאים לשחק נגד חולון עם הקהל והאנרגיות זה כמו שחקן שישי ואתה חייב לשים את האנרגיות שלך במקום הראשון", אמר מאמן ראשון לציון, מתן חרוש. "עברנו המון זעזועים ומהמורות ולפני שלושה שבועות התחלנו במגמת שיפור אבל כנראה שהמשחק מול מכבי תל אביב השפיע עלינו. אנחנו לא קבוצת צמרת למרות שבשנים האחרונות הקבוצה הייתה שם, אך כרגע זה לא המצב ואנחנו צריכים להילחם וזה מה שנעשה עד סוף העונה. השחקנים שלנו מאוד רוצים וכמו כל קבוצה יש דברים יותר טובים ויש פחות, אבל אנחנו עובדים קשה מסביב לשעון ולמרות שזה לא תמיד מצליח לנו, אנחנו עושים את המקסימום וכעת אנחנו עם הפנים למשחק הבא".

קפטן הקבוצה, עמית בן דוד הוסיף: "ללא ספק זה היה משחק לא טוב שלנו, אסור לנו להיראות ככה. אנחנו עובדים קשה אבל לא מבצעים את מה שעבדנו עליו כל השבוע. אנחנו עוברים תקופה לא נעימה שחשבתי שיצאנו ממנה עם שני הניצחונות האחרונים על הרצליה ואילת. אנחנו לא מצליחים להביא את הדברים שאנחנו יכולים לעשות וכואב לי בשביל הקבוצה והאוהדים. אבל אני מאמין בקבוצה ושנצא מהמצב הזה".

מאמן הפועל חולון ליאור ליובין. מגד גוזני
היתה מחוייבות של השחקנים. ליובין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully