וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: דג'אני מאוכזב. החל המו"מ עם דוידזאדה

15.12.2013 / 8:32

הקשר שוב לא שותף וישקול את המשך דרכו, גורם: "כולם מבינים למה אלישע מחפש שחקן נוסף". המגן: "הראש לא במכבי תל אביב"

one

בהפועל באר שבע יכלו אתמול לחגוג שוב עלייה זמנית למקום הראשון ואולי גם לסיים גם כאלופת הסיבוב בהתאם לתוצאה בדרבי ביום שני, אבל התיקו המאופס מול רעננה אתמול הוכיח שוב שהקבוצה עדיין סובלת מחסרונו של שחקן דומיננטי נוסף במרכז השדה שלה. במועדון מודעים לכך, ואלישע לוי עדיין מחפש קשר במרכז השדה שיכול לספק גם מספרים. מי שמאוד לא מרוצה מהמצב הזה הוא הקשר קובי דג'אני. המשחק אתמול, בתוספת הרצון לצרף שחקן בעמדה שלו, עשוי להביא לפרידה בין הצדדים בחודש ינואר. בבאר שבע אמרו אתמול: "עכשיו כולם רואים למה אלישע מחפש שחקן נוסף במרכז השדה. צריך עוד שחקן דומיננטי שמסוגל להביא מספרים ולדחוף את שחקני ההכרעה קדימה". שמו של משה לוגסי עלה שוב כמועמד ללא קשר לרצון להתחזק באותה עמדה.

הסיבה למאזן הדל של הפועל באר שבע בווסרמיל

אלישע לוי מרוצה למרות התיקו: "מגיע לנו 'טוב מאוד' על הסיבוב"

קובי דג'אני שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"צריך עוד שחקן דומיננטי שמסוגל להביא מספרים". קובי דג'אני/ברני ארדוב

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון החלו בשיחות לגבי עתידו של המגן אופיר דוידזאדה והמשא ומתן בין הצדדים חודש השבוע. המגן עצמו אמר: "רעננה לא הגיעה להזדמנויות מלבד איזה קרן. הגענו להזדמנויות שלנו, יצאנו מאוכזבים אבל לא נורא, זה קורה, וחשוב שנבוא לקראת בית"ר ירושלים מרוכזים יותר במטרה לנצח. מזג האוויר? לא השפיע. הקרוסים הלכו כמו שצריך, קיבלנו הזדמנויות ולא הצלחנו להכניס את הכדור לרכש. היה באמת קר מאוד, ואני מבין למה חלק מהמשפחות לא הביאו את הילדים. בכל מקרה, כן יכולנו לשחק כדורגל".

"אנחנו לא נדבר על מכבי תל אביב. נתרכז בעצמנו. הראש כרגע באמת לא שם", אמר המגן על כך שהקבוצה עשויה להתרחק צעד נוסף מהאלופה. "רמת השרון הפתיעה עם הלחץ שלה כששיחקה כאן. גם הפועל חיפה עשתה את זה, אבל לא הצליחה. היום כן הגענו להזדמנויות אבל לא היינו מספיק מרוכזים".

וממי עוד לא מרוצים במועדון? מגליינור פלט. החלוץ נראה כבד ולא חוזר לכושר משחק. כרגע עדיין לא הוחלט לשחררו, אבל לראשונה העונה נשמעו שחקנים מבקרים אותו. "לפלט יש טאצ' נכון בכדור והוא נראה מאוד קליל, אבל הוא לא ממושמע טקטית", אמר אחד מהם. "אבל אם הוא רוצה שהקבוצה תנצח הוא חייב יותר לחפש את השחקנים מאשר איך לעבור עוד שחקן. הוא משחק כאילו המשחק בנוי רק עליו, וזה לא נכון לקבוצה כרגע". מנגד, במועדון ממשיכים להיות מרוצים מטומיסלב פאיוביץ' שמייצב את ההגנה, והוא צפוי להמשיך גם בעונה הבאה יחד עם אוסטין אג'ידה, שהאופציה עליו תמומש בקרוב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
יודע שמזג האוויר הוא לא תירוץ. אופיר דוידזאדה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully