וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע: "מגיע לנו ציון 'טוב מאוד' על הסיבוב הזה"

14.12.2013 / 20:59

מאמן באר שבע המתאכזב מהתיקו נגד רעננה, אבל סיכם סיבוב ראשון נהדר. מנחם קורצקי הבהיר: "נווקאמה לא יימכר העונה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע רצתה לבלות עוד יומיים בפסגת ליגת העל. ניצחון על הפועל רעננה היום (שבת) בוורסמיל היה עושה עבורה את העבודה ומזניק אותה למקום הראשון לפחות עד הדרבי התל אביבי ביום שני, אבל 0:0 בלבד הספיק בשביל נקודה והישארות במקום השני.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"ישבנו על השער של רעננה מחצית שלמה". אלישע לוי/יוסי ציפקיס

בבאר שבע אמנם התאכזבו מצבירת נקודה ביתית בלבד, אבל יכולים להיות מאוד מרוצים בתום סיבוב ראשון בו המציאות גברה על הציפיות. המאמן אלישע לוי אף אמר בתום המשחק: "הציון שמגיע לנו על הסיבוב הראשון? לקבוצה ולקהל מגיע ציון 'טוב מאוד'".

אלישע התייחס למשחק הערב ואמר: "ישבנו על השער של רעננה מחצית שלמה. הם התקשו מאוד ליצור הזדמנויות והתרכזו במשחק הגנה וההבדל היה גול אחד, במחצית השנייה היה לנו יותר מחץ, אבל לא לקחנו את ההחלטות הנכונות. השתמשתי בכל הכלים ההתקפיים, יצאנו עם שחקני הגנה, ולא ניצחנו. צריך לדעת להתמודד עם סיטואציות כאלו, לדעת להיות יותר שקט וקר רוח. הקהל מאוכזב מהתוצאה, אבל הוא אוהב את הקבוצה. גם אנחנו מאוכזבים שלא ניצחנו, אבל באופן כללי אנחנו בסדר".

אליניב ברדה שנעלם היום בסבך שחקני ההגנה של רעננה, אמר בסיום: "אנחנו מאוד מאוכזבים, רצינו להוציא שלוש נקודות. הרבה קהל בא במזג אוויר קשה. ניסינו כמה שיכולנו, אבל הם סגרו עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור וקשה לפרוץ את זה. עבר עלינו סיבוב טוב מאוד, אבל יש הרבה מה לשפר ואני מקווה שהסיבוב השני יהיה עוד יותר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אליניב ברדה, מאור בוזגלו שחקני הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"ניסינו כמה שיכולנו". ברדה/יוסי ציפקיס

גם ברעננה יכולים להיות מרוצים בתום סיבוב ראשון מוצלח. הקבוצה של מנחם קורצקי גם קטעה היום רצף של שני הפסדים והמאמן סיכם: "אני מרוצה מזה שקודם כל עצרנו את רצף ההפסדים ושעמדנו כמו שצריך. לדעתי יכולנו גם לנצח את המשחק עם התקפה חכמה אחת. בסך הכל זה בסדר, נקודה - וממשיכים הלאה. המטרות שלנו לא משתנות - אנחנו רוצים לאגור כמה שיותר נקודות".

על האפשרות שטוני נווקאמה יימכר לאחת הגדולות, אמר קורצקי: "אני לא אירה לעצמי ברגל, טוני יישאר עד סוף השנה. חשוב מאוד שנשמור על הסגל שהתחלנו איתו ונצרף עוד שחקן או שניים. מחכה לנו סיבוב שני מאוד קשה וקודם כל צריך להישאר בליגה, מוקדם מדי לדבר על למכור שחקנים. רק בשנה הבאה זה יכול לצאת לפועל".

השוער גל ניר סיכם: "בראש ובראשונה המטרה היתה לעצור את רצף ההפסדים. היתה לנו הזדמנות לגנוב שער בסוף, אבל לא נורא, אנחנו לא כועסים. המטרה היא להישאר בליגה, לתקוע יתד, ננסה לאגור כמה שיותר נקודות ואם נגיע לקראת סוף הליגה ועדיין נהיה במקום הזה, כמובן שנשאף לפלייאוף עליון".

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה עם חיים סילבס. יוסי ציפקיס
"המטרות לא השתנו - לאגור כמה שיותר נקודות ולהישאר". קורצקי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully