וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקח כמעט שמונה שעות להגיע לאימון מסכם, זה ספורטיבי?"

15.12.2013 / 7:42

שחקנים בבית"ר לא אהבו את הביקורות על דחיית המשחק ואמרו: "מיום חמישי הכל בלגן, האוהדים לא יכלו להגיע, איזה ערך יש למשחק?" מגרלשווילי עשוי להצטרף

one

ההודעה ביום שישי בערב על דחיית המשחק נגד בני סכנין הפתיעה את אנשי בית"ר והשחקנים ששהו במלון "רמדה" בנתניה והתארגנו למשחק. לאחר ההודעה של בית"ר כי לא תופיע חשבו השחקנים כי המשחק יבוטל אך לאחר מכן קיבלו מסרים כי בהתאחדות מתעקשים על קיום המשחק ועליהם להתכונן בהתאם.

כשהודיעו להם על דחיית המשחק אמרו השחקנים "כבר אי אפשר לדעת מה הולך כאן. בכלל, כל הסיפור הזה הוא בדיחה. לקח לנו שמונה שעות להגיע לאימון מסכם, החלפנו שתי רכבות ואוטובוס, הגענו באיחור לאימון המסכם והכול יום לפני משחק, זה ספורטיבי? בכלל, כדורגל זה קודם כל בשביל האוהדים והאוהדים שלנו לא יכלו להגיע בגלל השלג וביטלו את כל ההסעות אז בשביל מה המשחק, בשביל הטוטו?"

דוחים: בית"ר ירושלים התבזתה עם ההודעה האומללה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני בית"ר ברכבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שישי בסביבות השעה עשר בבוקר קיבלו השחקנים הוראה להגיע ב-11:15 לרכבת במלחה. חלק מהשחקנים הלכו מביתם מאות מטרים בשלג לצירים מרכזיים והמתינו שיאספו אותם. אנדרס טונייס הגיע לרכבת עם רגליים ונעליים רטובות מהשלג והחליף ברכבת. מי שלא הצליח להגיע זה ברק משה שהיה גם המתוסכל ביותר כי במידה והמשחק היה נערך בשבת והוא לא היה נוכח באימון המסכם, סביר להניח שגם לא היה בסגל.

הרכבת יצאה ממלחה לקראת 12 ואחרי שעה וחצי הגיעה ללוד. שם השחקנים ירדו והמתינו לרכבת נוספת. אחרי שעה וחצי של המתנה הגיעה רכבת נוספת שלקחה אותם עד לעזריאלי. גם בעזריאלי המתינו השחקנים שעה נוספת עד שהגיע האוטובוס והסיע אותם לנתניה. קצת אחרי השעה חמש, שעת האימון המסכם, הגיעו השחקנים לנתניה והחלו להתארגן על הציוד על מנת לערוך את האימון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שלג במתחם האימונים של בית"ר ירושלים בית וגן. נועם מושקוביץ
השחקנים הלכו מאות מטרים בשלג וחיכו שיאספו אותם לתחנת הרכבת. מתחם האימונים בבית וגן/נועם מושקוביץ

מי שסייע לבית"ר לאורך כל הדרך היה לבעלים של מכבי נתניה ונציגו רועי דניאל. מאמן בית"ר רוני לוי קרוב מאוד לשניים ואירגן את העניינים מולם כבר ביום חמישי אחה"צ כשהבין שבית"ר לא תוכל לחזור לירושלים. בבית"ר הודו אינספור לאנשי נתניה שאמרו אמש כי "עם כל הכבוד וההערכה לבית"ר, הקשר החזק של רוני לוי עם אנשי המועדון גרם לכך שידאגו לבית"ר לכל פרט".

אגב, השחקנים נתבקשו להגיע לבית המלון בנתניה ביום שישי ב-14:30, כל השחקנים שאינם מאיזור ירושלים הגיעו אך עד השעה חמש ישבו בחדר ולא ידעו מה קורה. רק שהאוטובוס הגיע לנתניה הם קיבלו הוראה להתארגן ולצאת לאימון.

אמש הוחלט כי השחקנים הירושלמים תהיה האפשרות להישאר במלון עד ליום שלישי כאשר חלקם ייסעו היום או מחר לירושלים להביא ציוד אישי שחסר להם. השחקנים מאיזור המרכז, הדרום והצפון חזרו לבתיהם להתארגן וחלקם אף יחזרו למלון היום ומחר.

רוני לוי מגיע לאימון בית"ר ירושלים. מור שאולי
הקשרים שלו עם נתניה עזרו לבית"ר. רוני לוי/מור שאולי

בבית"ר אמרו אמש כי "גם אם יכולנו להתנהל טוב יותר, לא היה ערך ספורטיבי למשחק וללא הקהל שלנו. איבדו כאן את כל המהות של הכדורגל והמשחק רק בשביל לעשות פרינציפ ואלמלא המשטרה ברור לנו שהיה באלגן גדול וכפי שאלי טביב הבהיר לרותם קמר, לא היינו מופיעים למשחק".

היום יחזרו בבית"ר להתעסק אך ורק בצד המקצועי. השחקן ששמו הוזכר הכי הרבה פעמים בסוף השבוע, ברק משה, עשוי להגיע לאימון הקבוצה בנתניה ולהצטרף לחבריו. שמו של חיים מגרלשווילי שוב הוזכר אמש אצל אנשי המועדון והקבוצה עשויה לפתוח עימו במו"מ בקרוב.

כתבת וואלה! חדשות מור שמעוני מוסיפה, כי ארקדי גאידמק מסר עדות בפני צוות החקירה המיוחד של מרחב ירקון בתיק של אלי טביב, והעיד על הסדר מכירת בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully