וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "דברי טביב - הזמנה לריקוד על מיתרי הגזענות"

14.12.2013 / 18:19

בקבוצה לא אהבו את הטענות של בעלי בית"ר והגיבו: "אנחנו התאמנו בתנאים דלים בזמן שבית"ר לנה במלון חמישה כוכבים"

המשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים נדחה אומנם מהערב (שבת) ליום שלישי בשל תנאי מזג האוויר, אולם נראה שהרוחות דווקא לוהטות בין הקבוצות לקראת המפגש הטעון.

בסכנין הגיבו היום בחריפות להתבטאויות של הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, שטען אמש, עוד לפני ההחלטה על הדחייה, שסכנין מנצלת את מצבה של בית"ר, שהיטלטלה בדרכים ולא הצליחה להתכונן כראוי למשחק.

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
בסכנין לא אהבו את ההתבטאויות שלו. טביב/יוסי ציפקיס

"דברי מר טביב הינם לעג לרש", מסר בהודעה מטעם המועדון הדובר מונדר חלאיילה, "בזמן שבית"ר התאמנה בנס ציונה ולנה במלון חמישה כוכבים, קבוצת סכנין התאמנה באולם ספורט עם התנאים הדלים ביותר ובמשך כל השבוע ונכון לרגע זה לא נמצא מגרש אחד באזור לעריכת האימון, כל זאת עם התרוצצות השחקנים בדרכים ובסופה ועמידתם בלוח הזמנים".

חלאיילה הוסיף: "סכנין התאמנה בתנאים הקשים ביותר ובית"ר נהנתה מתנאים ומי לא התלונן ונהג במקצוענות? סכנין. אסור לגנוב את דעת הקהל, כי האמת היא אור לעיניים והכזב הוא פח לרגליים. מזג האוויר בסכנין ובצפון סביר במיוחד וכר הדשא כשיר ומוכן לקיום המשחק. משטרת משגב הודיעה שהיא מוכנה וערוכה לניהול האירוע. הסיפור הוא סיפור של קשרים וכל הטיעונים האחרים לא נכנסים, לא ללב ולא לאוזן.

ההחלטה לדחות את המשחק התנהלה במישור אחד ונעשתה על מישור אחד ולפי רוחו של צד אחד, עם התעלמות מוחלטת של סכנין וקהל האוהדים שלה. התבטאותו של מר טביב כלפי סכנין הינה תעתוע ברגשות והזמנה לריקוד על מיתרי הגזענות. ההוכחה שהם לא נעשו כדרך ארץ ישירה מול סכנין, עדיף שיכבוש את תוכחתו בפיו ולא ישמיענה לאחרים. מר טביב היקר, הינך מוזמן לסכנין על מנת לעמוד מקרוב על התשתית הקשה והתנאים המייגעים שבהם מתאמנת הקבוצה. סכנין אינם אטומי לב, מוטב היה אם היית כובש את כעסך התמוה וממלא פיך מים ולא מחמם את האווירה. הולכות ומתרבות הפגיעות במועדון. האם זוהי המשך הדרך לזלזול כלפי סכנין ושלילת שש נקודות של טעויות שיפוט הזויות? המשך דרך לפגיעה בכיס המועדון הנחשב לעני ביותר כלכלית בליגה הבכירה? ושוב, ברוכים האורחים לסכנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully