וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שון ג'יימס ייעדר כשבועיים

14.12.2013 / 19:57

הסנטר סובל מפציעה בגבו ויעבור טיפולי פיזיותרפיה שיגרמו לו להחמיץ את המשחק מול פנאתינייקוס. סופו יהיה כשיר לנתניה

עריכה: טל רזניק

שון ג'יימס ייעדר מהמגרשים לשבועיים נוספים. סנטר מכבי תל אביב סיפר כבר אחרי משחק הניצחון ביום חמישי מול ריטאס וילנה כי ככל שהוא משחק הכאבים בגבו מתגברים. גיימס, כאמור, ינוח בתקופה הקרובה ובמהלכה יקבל טיפולי פיזיותרפיה כדי שיגיע כשיר ככל האפשר לשלב הטופ 16. הוא כמובן יחמיץ את המשחק הקרוב מול פנאתינייקוס, אך מכבי כבר הבטיחה את המקום הראשון. סופוקליס שחורצאניטיס נבדק ונמצא כי הוא סובל ממתיחה בשריר. היום (שבת) סופו כבר התאמן חלקית וצפוי להיות כשיר למשחק הקרוב של מכבי תל אביב, ביום שני מול נתניה.

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב עם שון ג'יימס הפצוע. ברני ארדוב
חוזר ללבוש אזרחי בשבועיים הקרובים. שון ג'יימס/ברני ארדוב

דווין סמית' התייחס לניצחון על ריטאס ואמר: "התחלנו לאט, לא היינו אגרסיביים מספיק והם ניצלו את זה. המחליפים שעלו מהספסל עשו עבודה מעולה והחזירו אותה חזרה למשחק עד למצב שבו לקחנו את היתרון. אני חושב שאנחנו קבוצה טובה. אנחנו מאוזנים, כשכל פעם מישהו אחר מרים את הרמה שלו".

לגבי איבוד היתרון הוסיף סמית: "אנחנו משחקים נגד קבוצות טובות ולא כל משחק יסתיים ב-30 נקודות. הקבוצות מגיעות להתחרות ואנחנו פשוט מנסים לעשות את העבודה שלנו ולנצח את המשחק. הפעם הצלחנו לייצר יתרון שהצלחנו לשמור אותו. עשינו כמה מהלכים חכמים ועצירות טובות כשהיינו צריכים אותם".

אלכס טיוס הוסיף: "ריטאס היא קבוצה טובה. הם התחילו את המשחק ולהטו, ואנחנו עשינו עבודה טובה ושמרנו על קור רוח שעזר לנו לחזור למשחק. אני מנסה לעשות הכול כדי לעזור לקבוצה לנצח, ואני יודע שככל שאני אהיה יותר אפקטיבי בצבע זה יעזור לנו מאוד. החזרה שלנו העידה על אופי, לחלוטין. התחלנו חלש והראינו שיש לנו את היכולת להתאושש מהפתיחה הלא טובה ולחזור ולהילחם. זה בדיוק מה שעשינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully