וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "בטופ 16 אי אפשר לפתוח ככה משחקים"

13.12.2013 / 9:09

מכבי תל אביב מודאגת מהפיגור המוקדם מול ריטאס. מזרחי: "אנחנו מתחברים, זה גם אופי". קשיים בהעברת ג'ייק כהן

עריכה: טל רזניק

למרות פתיחת משחק חלשה, הצליחה מכבי תל אביב לנצח אמש (חמישי) את ריטאס וילנה החלשה בתוצאה 71:78. המאמן דייויד בלאט הסביר כי הפתיחה החלשה במשחק אמש, נבעה מעייפות ורפיון מסוים, אולם גורם במכבי הבהיר כי "לפתוח ככה, בטח בבית שלנו, זה לא מקובל. מול קבוצות טובות, לא יהיה קל לחזור למשחקים בשלבים מתקדמים יותר".

דאגה נוספת אצל הצהובים שוררת בעקבות הפציעות מהן סובלים שחקני מכבי: הקפטן שון ג'יימס שב לשחק, אך סיפר כי ככל ששיחק יותר, כך חש את הכאבים בגבו גוברים. הצהובים אף יבדקו היום את מצב המתיחה ברגלו של שחורצאניטיס, שעזב אמש את ההיכל כשהוא צולע.

מכבי תל אביב ניצחה את ריטאס וילנה 71:78

האוזמן על ניצחון מכבי תל אביב ועל האגו של דייויד בלאט

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מרוצה מההתקדמות. שמעון מזרחי/יוסי ציפקיס

היו"ר שמעון מזרחי התייחס לפתיחה הרעועה שהציגו הצהובים בניצחון אמש: "היה צפוי מראש שזה יהיה משחק קשה מאוד, כיוון שבאה קבוצה שלא היה למה להפסיד. שלשום וילנה גם החליפה מאמן, אז היה ברור לגמרי שזה לא יהיה קל. התחלנו את המשחק לא כמו שאנחנו רגילים. היינו בפיגור של 13 נקודות והגענו כבר לפער של 11 לטובתנו ושמרנו על יתרון וזה מה שחשוב".

הצהובים יעקבו היום בדריכות אחרי המשחק מול קובאן לפנאתינייקוס, בו ניצחון של היוונים הבטיח להם את המקום הראשון בבית: "נראה מה תהיה התוצאה במשחק בין קובאן לפנאתינייקוס, יש לזה השלכה רבה גם על המיקום שלנו בבית. הכוכב האדום ניצחה את לבוראל קוצ'ה ב-16 נקודות. זה לא כל כך קל לנצח שלושה משחקים בחוץ, טוב שעשינו את זה", אמר מזרחי.

על הניצחונות האחרונים של מכבי הוסיף מזרחי: "זה לא רק אופי, זה זמן שהקבוצה מתחברת והשחקנים צריכים להתרגל, ראיתם את טייריס רייס, את הצורה שהוא שיחק, בוא נקווה שעוד נשתפר. יש לנו עוד מקום להשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב טייריס רייס. יוסי ציפקיס
אם שמעון מזרחי מרוצה, גם הוא יכול להיות רגוע. רייס/יוסי ציפקיס

דייויד בלו, שנבחר למצטיין במשחק אמר לוואלה! ספורט: "פתחנו את המשחק לא בצורה הכי חדה, אולי היה ריפיון. אבל יש לנו קבוצה של 12 שחקנים, יש שחקנים תפקידם לעלות מהספסל ולעשות דברים, למזלנו הצלחנו לעשות את זה מול ריטאס ולחזור למשחק".

עם זאת בלו מבהיר: "בטופ 16 לא נוכל להרשות לעצמנו שזה יקרה, לפתוח בפיגור כזה, כי זה גוזל ממך המון אנרגיה לנסות לסגור את היתרון אחר כך. זה משהו שאנחנו חייבים לעבוד ולהקפיד עליו - לצאת למשחק ולהתחיל בצורה טובה יותר". לשאלה האם ריטאס וילנה היא קבוצה חלשה, השיב בלו: "היא קבוצה טובה, המאזן שלה לא טוב אבל היא קבוצה טובה, האחוזים שלנו מהשלוש? נצטרך להיכנס לאולם ולעבוד על זה".

לגבי המשחק בין קובאן לבין פנאתינייקוס הוסיף בלו: "היינו במקום הראשון והמטרה שלנו היתה בכל אופן לנצח ולהמשיך להחזיק במקום הזה, עכשיו יש לנו סיכוי טוב יותר לסיים את הבית במקום הראשון, אבל אחרי המשחק מול נתניה ביום שני, בו נרצה להיראות טוב, נגיע ליוון וננסה שהגורל יהיה בידיים שלנו. כמובן שהמשחק בין פנאתינייקוס לקובאן קובע עבורנו, נעקוב אחריו מקרוב ונראה איך זה ישפיע על המיקום שלנו".

על היכולת הטובה שלו במשחק, הוסיף בלו: "זו העבודה שלי, לקלוע ולעשות הגנה. קלעתי, זה הלך טוב, הגארדים מצאו אותי כשהייתי פנוי וזה הקל על כך. יכולת הקליעה שלי? היא בסדר, אני עובד ומנסה להשתפר מיום ליום".

פורוורד מכבי תל אביב ג'ייק כהן. קובי אליהו
מתי תימצא הקבוצה שתיקח אותו? ג'ייק כהן/קובי אליהו

בצד המפסיד, עומר קוק, שחקנה של וילנה, סיכם: "אני מאוכזב מההפסד ובכלל שלא עלינו לטופ 16. שיחקנו לא רע בלא מעט דקות מהשחק מול מכבי של המשחק, אך הפסדנו. העזיבה של המאמן גרמה אולי לחלק מהשחקנים שלנו להיות דרוכים מול מכבי, במסגרות האחרות שלנו אנחנו משחקים טוב. היו לנו משחקי חוץ קשים וזה פגע בנו. מכבי טובה וידענו שהם ירוצו מולנו, לכן ניסינו שלא יפתחו פער גדול. בסופו של דבר היתרון שמכבי השיגו פגע בנו".

בתוך כך, לאחר שיחרורו של יובל נעימי הצהובים ממשיכים לבדוק את האופציה להשאיל את ג'ייק כהן. הם בודקים עבורו אופציות בישראל ובאירופה, אולם עדיין לא איתרו קבוצה שתסכים לשלם את הסכום אשר הם דורשים עבור השאלתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully