וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס: "כבר דצמבר, הגיע הזמן שנהיה מכבי תל אביב"

12.12.2013 / 9:59

סנטר מכבי תל אביב מוכן לריטאס: "אלה המשחקים הכי מסוכנים, אין להם מה להפסיד". וויצ'יץ': "סופו עושה את ההבדל"

צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי תל אביב רוצה לשמור על המקום הראשון ביורוליג. בכדי להצליח במשימה עליהם לנצח הערב (חמישי, 21:45, ישיר בוואלה! ספורט) את ריטאס וילנה. הצהבים מגדירים את המשחק כ"מוקש", וביקשו מהשחקנים לשמור על אינטנסיביות ודריכות לכל אורך המשחק.

אלכס טיוס, שזוכה ליותר דקות משחק לאחרונה אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק גדול מול ריטאס וילנה. אנחנו רוצים לסיים את הסיבוב במקום הראשון ולכן ניתן הכל על המגרש". על דקות המשחק להן הוא זוכה לאחרונה, אמר טיוס: "אני רק מנסה לעזור לקבוצה לנצח. לשחק טוב, זו המטרה העיקרית שלי. מה שאני צריך לשפר אני מנסה לעשות. אני לא חושב מה צריך לקרות, רק מחכה שברגע שקוראים לי לעזור לקבוצה".

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. יוסי ציפקיס
מעמדו הולך ומתחזק. אלכס טיוס/יוסי ציפקיס

המנהל ניקולה וויצ'יץ' לא מקל ראש במשחק: "זה משחק חשוב עבורנו, אנחנו רוצים לשמור על המקום הראשון. מדובר במשחק בית ואנחנו חייבים לנצח את כל המשחקים בבית ולשחק כדורסל נטו. זו המטרה שלנו להערב". וויצ'יץ' החמיא לשחורציאניטיס: "סופו נראה נהדר. הוא זה שעושה את ההבדל, משנה את המשחק אשר הוא על הפרקט. סופו עובד מאוד קשה באימונים, ורואים את התוצאות. הוא התקדם מאוד. ה'הוק שוט' של סופו? היא תוצאה של עבודה קשה שלנו איתו באימונים".

שון ג'יימס, שסבל מכאבים בגבו אך יעמוד לרשותו של בלאט, אמר לקראת המשחק: "אלו מסוג המשחקים הכי מסוכנים, כי הם יגיעו משוחררים. עם הידיעה שאין להם מה להפסיד. ולכן יתנו את כל מה שיש להם. היתרון שאנחנו מאבדים תוך כדי משחק? בימים האחרונים התאמנו בכדי להשאיר את אותה רמת אינטנסיביות לכל אורך המשחק, שזה לא יקרה יותר".

על מצבה של מכבי, הוסיף ג'יימס: "ברגע שמתחילים לנצח אז הכל חיובי, כבר דצמבר, אז אולי נשחק סוף כל סוף את הכדורסל של מכבי". על מצבו הרפואי אמר האמריקאי: "אני מרגיש טוב, יותר טוב ממה שהרגשתי בשבוע שעבר. אני מנסה להיות חיובי, זה כמו פציעה בקרסול שלא לגמרי נעלמת ותמיד מטרידה. זה לא מה שהיה לפני כמה שנים, זה שונה. באופן אישי, אני נרגש לצאת למגרש, כמה שהמאמן יבקש, אם זה חמש דקות או 20. אני רק רוצה לעזור לקבוצה לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מחכה למכבי תל אביב האמיתית. ג'יימס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully