וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ נבחרת פרגוואי בדרך מברצלונה לארסנל

טוני סנאבריה בן ה-17 מסרב לחתום על חוזה חדש בקבוצה הקטלאנית. לתותחנים היסטוריה של פיתוי צעירים מברצלונה

לצד המאבקים על אליפויות, תארים יבשתיים וחוזי פירסום, קבוצות הצמרת בכדורגל העולמי מתחרות גם על שירותיהם של כל מי שיוכלו לקרב אותם לאותם הישגים בעתיד, כלומר על הכישרונות המבטיחים ביותר בכדורגל העולמי. אחד כזה הוא החלוץ הפרגוואי אנטוניו (טוני) סנאבריה שעל פי דיווחים עקשניים ביממה האחרונה נמצא בדרכו מברצלונה לארסנל.

סנאבריה בן 17 בלבד, משחק בקבוצת המילואים של בארסה בליגת המשנה בספרד, אבל למרות גילו הצעיר הוא כבר מאוכזב מכך שהוא לא מקבל הזדמנויות בקבוצה הבוגרת. בשבועות האחרונים הוא דחה שתי הצעות של הענקית הקטלאנית לחתום על חוזה חדש ונראה שהוא נחוש לעזוב ויהי מה. לחלוץ הפרגוואי יש סעיף שחרור בגובה של שלושה מיליון יורו ולא מן הנמנע שכבר בינואר הוא יגיע לקבוצה חדשה.

מילאן, יובנטוס ורומא הן קבוצות שכבר הביעו בו עניין, גם ליברפול הוזכרה כמי שעשויה לרכוש אותו, אבל באנגליה ובספרד מעריכים שארסנל היא המועמדת הבכירה לזכות בפרגוואי. ב"אל מונדו דפורטיבו" אף דיווחו אתמול שסנאבריה הגיע לסיכום בעל פה עם קבוצה מחוץ לספרד. התותחנים כבר פיתו בעבר כוכבים צעירים אחרים של הבלאוגרנה, ביניהם ססק פברגאס, פראן מרידה, הקטור ביירין, ג'ון טוראל, וחוליו פלגוסואלו. ביירין מושאל כעת לווטפורד וטוראל ופלגוסואלו משחקים בקבוצות המילואים והנוער.

סנאבריה הגיע עם משפחתו לספרד כשהיה בן 11 וכעבור שנתיים הצטרף לאקדמיה של ברצלונה. הוא שיחק בנבחרות הצעירות של פרגוואי ובאוגוסט האחרון ערך בכורה בנבחרת הבוגרת. העונה כבש העונה שערים בשמונה משחקים בליגת המשנה במדי ברצלונה ב' והוסיף ארבעה שערים בשלושה משחקים בליגת האלופות לנוער.

שחקן נבחרת פרגוואי, אנטוניו סנאבריה (ימין), מול שחקן נבחרת קולומביה, חאמס רודריגס. Victor R. Caivano, AP
רוצה הזדמנויות בקבוצה הבוגרת כבר בגיל 17. סנאבריה/AP, Victor R. Caivano

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully