וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: ליברפול מגבירה את המאמצים להחתמת מרטין מונטויה

המנהל המקצועי של הרדז המריא לברצלונה בנסיון לצרף את המגן הצעיר. ארסנל מנסה לחטוף לקטלאנים חלוץ בן 17

מרטין מונטויה לא מקבל דקות משחק מרובות העונה בברצלונה, ובאנגליה טוענים שבחודש ינואר הקרוב הוא יעבור לפרמיירליג. על פי דיווחים, ליברפול מנהלת שיחות עם האלופה הספרדית בנסיון לרכוש את המגן בן ה-22 עם פתיחת חלון ההעברות, כשברנדן רודג'רס מעוניין לחזק את החלק האחורי שלו, על אחת כמה וכמה בעקבות פציעת חוסה אנריקה שאמור להיעדר עד פברואר.

מונטויה, שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה, שיחק העונה שש פעמים בליגה ופעם אחת בליגת האלופות, ומשמש בעיקר כמחליף של דני אלבס, אדריאנו וג'ורדי אלבה. חוזהו במועדון יסתיים בקיץ הקרוב, ובעוד שהוא וסוכנו הצהירו כי יהיו מעוניים להישאר בקטלאניה, הנסיון לחתום על חוזה חדש לא עלה יפה. המנהל המקצועי של ליברפול איאן אייר המריא אמש לספרד על מנת ולנסות לסגור את העסקה, כשב'מירור' דווח כי גם ארסנל ואינטר מביעות עניין במונטויה.

מרטין מונטויה שחקן ברצלונה מול אוסאסונה. רויטרס
הוא דווקא רוצה להישאר בברצלונה. מונטויה/רויטרס

שחקן צעיר נוסף שעשוי לעזוב את ברצלונה הוא החלוץ הפרגוואי בן ה-17 טוני סנאבריה, שמבוקש על ידי ארסנל. ב'אל מונדו דפורטיבו' טוענים כי ילד הפלא כבר הודיע שהוא אינו מעוניין להאריך את חוזהו בשורות האלופה הספרדית מעבר לקיץ 2015, והעונה הוא מקבל דקות רק בקבוצת ברצלונה ב'. התותחנים מציעים עבור החלוץ שכבר רשם הופעת בכורה בנבחרת פרגוואי הבוגרת 2.5 מיליון ליש"ט. צפו בביצועיו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully