וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טואטחה בקישור, רכישת קשר על הכוונת

בנאדו מפתיע לקראת קרגנדי: ריאן וגוזלן בחוד, שיימן, גבאי ופיליאבסקי בהגנה. שמו של ורמוט עלה, בהנחה שישוחרר מהפועל תל אביב

one

מכבי חיפה מגבירה את הקצב לקראת המשחק מחר מול שחטאר קרגנדי. המאמן אריק בנאדו תרגל את ההרכב הראשון למשחק. ההפתעה באימון: המגן טאלב טואטחה תורגל כקשר במרכז השדה, כשלצדו שיחקו רן אבוקרט ועידן ורד. אחרי מספר שבועות בהם לא נלקח בחשבון, המגן השמאלי שמואל שיימן יפתח בהרכב. שובל גוזלן יפתח כחלוץ בודד, כשבכנפיים תורגלו שמעון אבוחצירא ואיסמעיל ריאן. עוד שחקן שיפתח בהרכב הוא הבלם אנדריי פיליאבסקי, שתורגל היום לצד אדין צוצאליץ'. הבלם האוקראיני יזכה למעקב צמוד של מאמן וולין לוצק האוקראינית, ויטלי קברציאני, שקיבל המלצות משחקנו גל שיש.

הקבוצה ראתה וידאו של הקבוצה היריבה. בנאדו אמר לשחקנים: "הם קבוצה גבוהה מאוד, יש להם שני מגנים שתוקפים והם משחקים חמישה בהגנה, מה שמאפשר למגנים לעלות ביחד בהתקפות. במשחק הקודם עשינו נגדם דברים יפים בהתקפה. נמשיך לראות אותם ביום חמישי".

טוטו תמוז צפוי לעזוב את אורל. חיפה מעוניינת

מאמן וולין לוצק נחת בישראל וייפגש עם פיליאבסקי

האופציה על שיימן תפוג במרץ. המגן יעזוב?

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

גילי ורמוט, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
גם הוא על הכוונת? ורמוט/ברני ארדוב

שמו של קשר הפועל תל אביב, גילי ורמוט, עלה ביממה האחרונה במועדון. בינתיים קיים ספק גדול לגבי העסקה משום שלא ברור האם הפועל תל אביב תסכים לשחרר אותו, אבל גישושים בנושא כבר נעשו. גורם בכיר במועדון אמר היום: "אנחנו מחפשים קשר, אבל זה תלוי בכמה גורמים". אם ורמוט לא ישוחרר בינואר, חיפה תנסה לצרף אותו לקראת הקיץ מתוך הבנה שהוא יוכל להוסיף עוד איכות לחוליית הקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully