וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן וולין לוצק נחת בישראל וייפגש עם פיליאבסקי

10.12.2013 / 8:55

הקבוצה האוקראינית רוצה לרכוש את הבלם מחיפה והתייעצה עם גל שיש. נמשכים המגעים להעברת עמאשה להפועל תל אביב

one

מאמן וולין לוצק האוקראינית, ויטלי קברציאני, נחת בישראל וייפגש עם בלם מכבי חיפה אנדריי פיליאבסקי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, במועדון האוקראיני החליטו לשלוח נציג מטעמם כדי לצפות בבלם שעשוי לעזוב בינואר. מי שהמליץ על הבלם היה מגן הקבוצה גל שיש, שאמר לראשי המועדון כי על אף ההיכרות הקצרה איתו, מדובר בשחקן טוב שיוכל לעזור לקבוצה. במקביל, במכבי חיפה מבינים שתג המחיר שדרשו בקיץ, שני מיליון יורו, אינו ריאלי ויסכימו לשחררו בסכומים נמוכים בהרבה, כנראה סביב מיליון יורו. קברציאני אמור לעקוב אחריו במשחק הקרוב מול שחטאר קרגנדי, בו פיליאבסקי עשוי לפתוח, ואולי גם במשחק הליגה מול רמת השרון.

שחקן נוסף שעשוי לפתוח הוא המגן השמאלי שמואל שיימן, שרוצה לעזוב את הקבוצה בינואר והאופציה להארכת החוזה שלו תסתיים ב-1 במרץ. דינו אנדלובו שמבוקש בבני יהודה הוא השחקן השלישי שנמצא בדרכו מחוץ לקבוצה. גם איציק כהן וחן עזריאל אמורים לעזוב. אייל גולסה לא יעזוב את המועדון בחינם. אם יביא הצעה, חיפה תיכנס למשא ומתן, אבל ההעדפה כרגע היא לשחררו רק בקיץ למרות שאינו משחק.

חיפה תנסה לשחרר גם את ויאם עמאשה להפועל תל אביב ולקלוט את עומר דמארי. כפי שפורסם בשבוע שעבר, בחיפה מנסים להעביר את עמאשה להפועל תל אביב, עם או בלי קשר לעסקת דמארי, כשמתחילת השבוע הואצו המגעים בעניין. השחקן כזכור כבר הביע את רצונו לעבור לקבוצה של רן בן שמעון.

אנדריי פיליאבסקי שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
המלצה מגל שיש. אנדריי פיליאבסקי/יוסי ציפקיס

חיפה תארח מחרתיים את שחטאר קרגנדי הקזחית, במשחק שינעל את שלב הבתים של הליגה האירופית. מאזן הנקודות ויחס השערים של הקבוצות זהה. ניצחון של הירוקים יוביל אותה למקום השלישי, אבל חשוב גם מבחינת הניקוד. מחר (15:30, קרית אליעזר) תערוך הקבוצה את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק ומיד לאחר מכן את האימון המסכם. הקבוצה הקזחית תערוך את האימון המסכם בשעות הבוקר וביקשה לערוך את מסיבת העיתונאים הרשמית רק אחריו. המאמן אריק בנאדו אמר: "למשחק מול שחטאר יש חשיבות לניקוד שלנו באירופה. אומנם לא נעפיל שלב אך כל ניצחון באירופה הוא בעל משמעות וחשוב שהקהל יהיה איתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully