וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: האופציה על שיימן תפוג במרץ, המגן יעזוב?

9.12.2013 / 11:02

סעיף בחוזה של המגן, שרוצה לעזוב, יצר התלבטות. אנדלובו מוכן לעבור לבני יהודה, בנאדו בודק אופציית חלוצים זרים, העברת עמאשה להפועל תל אביב תקדם את מועמדות דמארי

one

במכבי חיפה רוצים לחזק את הקבוצה בחלוץ איכותי בחודש ינואר, אבל בינתיים עוסקים בעיקר ברשימת העוזבים. המגן השמאלי שמואל שיימן רוצה לעזוב את הקבוצה בינואר ואילו החלוץ דינו אנדלובו התבטא ואמר כי הוא מחזיק בהצעות מבני יהודה והליגה הפולנית. גורמים במועדון סיפרו אמש (ראשון) כי בנספח להסכם בין המגן היהודי-הולנדי למכבי חיפה נקבע כי האופציה על השחקן תפוג ב-1 מרץ 2014.

"עד אז נצטרך להחליט האם לממש את האופציה לשנתיים נוספות בסכומים שנקבעו מראש, או לא", אישרו במועדון. על פי ההערכות, ההחלטה תתקבל כנראה כבר בחודש הבא, כשהנטייה כרגע היא כן להאריך את ההסכם. בלי קשר, ייתכן מאוד שבנאדו יחזיר את שיימן להרכב כבר במשחק הקרוב ביום חמישי, מול שחטאר קרגנדי, בו הוא מתכוון לתת מנוחה לשחקני המפתח.

שחקן מכבי חיפה, שמואל שיימן. טל לוי
מה קורה איתו במרץ? שיימן/טל לוי

לגבי דינו אנדלובו, מקורבים לעסקה טוענים כי הגעת החלוץ האנגלי ג'יימס קין לבני יהודה לא אמורה להשפיע על המהלך. בני יהודה (כרגע עם שישה זרים בסגל) אמורה לשחרר לפחות שני זרים בחודש ינואר ובכך לפנות מקום לזר נוסף. הזר הזה מיועד להיות אנדלובו, אלא אם כן יקבל הצעה טובה יותר מחו"ל. כזכור, אנדלובו אישר אתמול בשיחות סגורות כי הוא לא פוסל אפשרות חזרה לזהובים, אך מחזיק גם בהצעה מפולין.

ומה לגבי עומר דמארי? בחיפה כבר אישרו את הידיעה לפיה החלוץ נמצא גבוה בסדר העדיפויות של בנאדו, אך מקורבים לעסקה מעריכים כי הסיכויים שיעבור לחיפה יהיו גבוהים יותר אם ויאם עמאשה יעשה את הדרך ההפוכה להפועל תל אביב. על מועמדות דמארי והאפשרות לטרייד עם עמאשה פורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט.

כזכור, במכבי פתח תקוה אישרו כי עסקה כזאת אפשרית ובמועדון לוחצים על קיומה מתוך הבנה שכך תוכל להיפתר בעיית תזרים המזומנים של המועדון (טרם חולקו משכורות אוקטובר). יש לציין כי במקביל לאופציית דמארי, בנאדו בודק גם מועמדים זרים מתוך הנחה שדמארי לא יגיע.

חיפה תארח ביום חמישי של שחטאר קרגנדי הקזחית, במשחק שינעל את שלב הבתים של הליגה האירופית. מאזן הנקודות ויחס השערים של הקבוצות זהה. ניצחון של הירוקים יוביל אותה למקום השלישי. בנאדו מתכוון להעניק מנוחה לשחקני מפתח במשחק הזה ויחזיר אותם להרכב במשחק מול רמת השרון ביום שני. אנדריי פיליאבסקי יחזור לסגל ואף נמצא בתמונת ההרכב. גם אלעד גבאי, שיימן ורן אבוקרט בתמונה.

המאמן אריק בנאדו אמר היום לאתר הרשמי: "למשחק מול שחטאר יש חשיבות לניקוד שלנו באירופה. אמנם לא נעפיל שלב אך כל ניצחון באירופה הוא בעל משמעות וחשוב שהקהל יהיה איתנו". במועדון ציינו כי כל הרוכש כרטיס למשחק הליגה נגד רמת השרון יוכל לרכוש כרטיס למשחק הקרוב במחיר של עשרה שקלים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully