וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "די מריה מאוד חשוב, לא נמכור אותו"

מאמן ריאל: "אני החלטתי למכור את אוזיל, זה סיפור אחר". צפו: פעילי גרינפיס גנבו את ההצגה במסע"ת לקראת קופנהאגן

עריכה: טל רזניק

ריאל מדריד כבר הבטיחה את פסגת בית ב' בליגת האלופות, ועל כן המפגש מחר (שלישי) עם קופנהאגן יהיה עבורה לפרוטוקול בלבד. ובכל זאת, הבלאנקוס רוצים לסיים את שלב הבתים בטעם טוב, ובמסיבת העיתונאים שנערכה היום אמור היה להתייחס לכך. בפועל, את ההצגה גנבו פעילי גרינפיס, ש-15 דקות אל תוך מסיבת העיתונאים הציגו שלט ענק מאחורי קרלו אנצ'לוטי ופפה, ובו כתוב "הצילו את הארקטיק: הראו לגזפרום (מחברות הגז הגדולות בעולם) כרטיס אדום". כזכור, פעילים גרינפיס ביצעו מחאה דומה במשחק ליגת האלופות של באזל מול שאלקה לפני מספר שבועות.

צפו ברגע שהביך את ריאל מדריד במסיבת העיתונאים

לאחר שהרוחות נרגעו, נשאל אנצ'לוטי על השמועות לפיהן אנחל די מריה מעוניין לעזוב את הקבוצה, והשיב: "אני נתתי את האישור למכור את מסוט אוזיל, וזה לא אותו דבר עם די מריה. הוא שחקן חשוב מאוד לקבוצה שלנו, הוא לא דיבר איתי או עם המועדון, הוא שמח ורגוע כאן, אבל הדלת שלי תמיד פתוחה אם ירצה לדבר".

על כך שיאלץ לשחק שוב ללא כריסטיאנו רונאלדו אמר המאמן: "עד עכשיו שיחקנו טוב ללא כריסטיאנו, הקבוצה תמיד קיבלה מוטיבציה מההיעדרות שלו. גארת' בייל התאושש לגמרי וישחק מחר, וגם צ'אבי אלונסו. נעמיד את ההרכב החזק ביותר שלנו".

לבסוף, החמיא אנצ'לוטי ליריבתו מחר ואמר: "קופנהאגן קבוצה טובה, הם השיגו כמה תוצאות טובות, בעיקר בבית. הם משחקים כקבוצה, ביחד, מגנים טוב מאוד והם אגרסיביים על המגרש. זה הולך להיות משחק מאוד שונה מהמפגש הראשון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
לא הולך לשום מקום. די מריה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully