וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברבאטוב מועמד לברצלונה לצד ואן פרסי ואגוארו

הבולגרי שרוצה לעזוב את פולהאם הוזכר כאלטרנטיבה למקרה שבמנצ'סטר לא ישחררו את הכוכבים תמורת 45 מיליון יורו. הנשיא סנדרו רוסיי מואשם בגניבת 40 מיליון יורו בעסקת ניימאר

אחרי שאתמול עסקו בתקשורת הקטלאנית במועמדים לחזק את מרכז ההגנה של ברצלונה, הבוקר (שני) עברו העיתונים המקומיים לזרוק ספקולציות לגבי חלוצים שעשויים להגיע לתגבר את החוד של טאטה מרטינו בחלון ההעברות הקרוב בינואר.

על מועמדותם של קון אגוארו ורובין ואן פרסי כבר פורסם בימים האחרונים, וכעת 'ספורט' טוען שבארסה מתכוונת להגיש על כל אחד מהם 45 מיליון יורו, בתקווה שהרצון לחבור לליאונל מסי יעזור להם להנחית את הארגנטינאי בן ה-25 ממנצ'סטר סיטי, או שהדיווחים על סכסוך עם דייויד מויס יתבררו כנכונים ויסייעו להם להחתים את ההולנדי בן ה-30 של מנצ'סטר יונייטד.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד דייויס מויס מחבק את רובין ואן פרסי. רויטרס
יש לו סיבה לדאגה? דייויד מויס עם ואן פרסי/רויטרס

שם מפתיע יותר שהוזכר בתקשורת הקטלאנית הוא דימיטאר ברבאטוב. החלוץ הבולגרי בן ה-33 עשוי להשתרבב לרשימת הרכש כאפשרות חלופית, ומועמדותו התחזקה לאחר שהבהיר לקבוצתו הנוכחית, פולהאם, שברצונו לעזוב כבר בינואר. ברבאטוב כבש העונה שני שערים ב-14 הופעות במדי הקוטג'רס, וברזומה שלו נמצאות ארבע עונות במנצ'סטר יונייטד ושלוש בטוטנהאם, אליה הגיע מלברקוזן, ובסך הכל הוא כבש 92 שערים ב-221 משחקים בפרמיירליג.

ובינתיים, אחד מחברי הנהלת ברצלונה ויריבו של נשיא המועדון סנדרו רוסיי האשים אותו ב"שימוש לא ראוי" ב-40 מיליון יורו בעסקת העברתו של ניימאר מסנטוס לברצלונה בקיץ. חבר ההנהלה, עורך הדין פליפה איסקיירדו, אמר: "רוסיי נשאר עם אותם 40 מיליון יורו או סידר למקורביו להישאר איתו".

דיווח: שני בלמי פורטו מועמדים לברצלונה בינואר

האם אגוארו כבר ביקש ממנצ'סטר סיטי שחרור לבארסה?

כך קון אגוארו המציא את עצמו מחדש אחרי הגירושין

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

דימיטאר ברבאטוב שחקן פולהאם. רויטרס
מועמד מפתיע. דימיטאר ברבאטוב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully