וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תמכור כרטיסים נוספים לדרבי

9.12.2013 / 14:06

הצהובים הודיעו שרק מנויים ייכנסו לדרבי ביום בשני. פריצה שיחרר הרבה מאוד לחץ: "זה היה המשחק המושלם לעשות זאת" ומסרב לעסוק בדרבי: "קודם כל צריך לדאוג לבורדו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

השבוע המתיש של מכבי תל אביב נפתח אמש (ראשון) ברגל ימין עם 1:2 בחוץ על בית"ר ירושלים וחזרה לפסגת הטבלה. כעת, האלופה תעבור להכנות למשחק המכריע מול בורדו בליגה האירופית ביום חמישי ומשם לדרבי הגדול מול הפועל, ביום שני הבא. למעלה מ-6,000 אוהדים ליוו את הקבוצה לירושלים וכל השחקנים ואנשי הצוות המקצועי עמדו דקות ארוכות לאחר שריקת הסיום מול היציע הצפוני והודו לקהל על התמיכה.

בצוות המקצועי של מכבי תל אביב יצטרכו לתת דעתם על מגמה שחוזרת במשחקים האחרונים, כאשר הקבוצה עולה ליתרון מהיר, אך מורידה הילוך במחצית השנייה וסופגת שערים שמכניסים אותה ללחץ. כך היה גם אמש, כאשר ראדה פריצה (2) וברק יצחקי (40) כבשו, אבל בריאן ז'ונס צימק (83) וגרם לדפיקות לב מואצות בקרב האורחים עד לסיום.

מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים בטדי

שחקני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ניצחון יוקרתי לאלופה בטדי/יוסי ציפקיס

"היה חשוב לנצח את המשחק הזה כדי לחזור למקום הראשון ולהגיע בראש שקט למשחק נגד בורדו", אמר גורם בקבוצה, "המשחק בטדי יכול היה בקלות להפוך למוקש ולמרות שלא היטבנו לשחק, זה עוד אחד מסוג המשחקים שפשוט צריך לצבור בהם שלוש נקודות וזהו. כשאנחנו ממשיכים לנצח במגרשים קשים, זה גם בטח מתסכל את היריבות שדולקות אחרינו בצמרת ומחכות פעם אחר פעם שנמעד".

מכבי הרוויחה בגדול את ערן זהבי, שחזר מפציעה בשריר רגלו היישר להרכב וסיפק בישול נהדר לפריצה בפתיחה. הקפטן שרן ייני חזר להרכב אף הוא לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה, אולם ספג צהוב חמישי ויחמיץ את משחק הליגה הביתי נגד הפועל עכו, בפתיחת הסיבוב השני.

"סוף סוף הגול הגיע וזו הייתה בהחלט הקלה גדולה עבורי", סיפר פריצה, ששב לכבוש לאחר שמונה מחזורי ליגה עקרים, "זה היה משחק מושלם לעשות זאת, עם כל האוהדים המדהימים שלנו, שהיו בדיוק מאחורי השער. ההרגשה הייתה בהחלט טובה. ברור שהשתחררו רגשות אחרי השער כי כחלוץ זה תמיד כיף לכבוש, בעיקר אחרי מספר משחקים בהם אתה לא מצליח לעשות זאת ומרגיש שמשהו לא עובד. היה אושר גדול להכניס את הכדור פנימה".

פריצה נשאל על ההרגל הכמעט קבוע של הקבוצה להבקיע שער בדקות הפתיחה: "אין לי מושג, אולי זה בכלל עניין של צירוף מקרים. תמיד טוב להבקיע שערים מוקדמים ואני חושב שדווקא אחרי השער, שיחקנו ממש רע ב-25 הדקות הראשונות ואיבדנו המון כדורים בחצי שלנו ואז לאט לאט נכנסנו למשחק. לא שיחקנו טוב, אבל הניצחון מגיע לנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב חוגג. יוסי ציפקיס
פריצה לא אהב את היכולת של מכבי בפתיחה, למרות השער/יוסי ציפקיס

השבדי נשאל האם שמע את הביקורת שיש עליו העונה על כך שאינו מזכיר את החלוץ האימתני מהעונה שעברה: "האמת שאני לא ממש מודע לביקורות, כי אני כמובן לא יכול לקרוא שום דבר שנכתב עליי כאן. האוהדים תמיד תומכים בי, גם ברגעים הפחות טובים ואני ממש אוהב אותם. אני מרגיש את הדחיפה והעידוד של הקהל גם כשאני לא כובש וזה בהחלט חשוב עבורי. לגבי העובדה שאני לא משחזר את הכושר מהעונה שעברה? זו בהחלט שאלה קשה עבורי. תמיד קל יותר כשאתה מבקיע שערים וכשהייתי צעיר יותר ולא כבשתי המשכתי לעבוד קשה ובסוף השערים מגיעים. עכשיו אני יכול להירגע קצת ולקוות ששערים נוספים יגיעו".

פריצה הדף את הדיבורים על כך שהמשחק מול בורדו כבר מונח בכיסה של הקבוצה והעלייה לשלב הבא באירופה מובטחת: "יהיה משחק קשה מאוד. נשחק מול קבוצה טובה וזה תמיד סוג אחר של כדורגל כשאתה משחק במסגרת האירופית. אבל אנחנו יודעים שניצחנו אותם בחוץ ושיש לנו כעת הזדמנות ענקית להצליח". החלוץ, כמו יתר השחקנים, שמע את האוהדים שרים על הדרבי: "קודם כל נצטרך לדאוג למשחק נגד בורדו ואם לא נתכונן אליו כראוי, לא נצליח לנצח. אחר כך נתעסק בדרבי".

הבלם איתן טיבי התייחס אף הוא לכך שהקבוצה סופגת שערים בדקות הסיום: "עשינו ניצחון חשוב. היו דקות בהן הורדנו את הרגל מהגז ואני חושב שבגלל זה ספגנו, אבל נלמד מזה להבא. המאמן דיבר איתנו על העניין הזה לא מעט פעמים ואני באמת מקווה שנסיק את המסקנות ונבוא מרוכזים וערניים יותר, בכל דקה במשחק. אני חושב שגם במצבים בהם אנחנו מובילים 0:2, צריך להגיע למצב שנלחץ על היריב כל עוד אפשר ואני מקווה שכך יהיה בהמשך". גם טיבי נשאל על המשחק נגד בורדו וגם הוא לא הסכים עם הקביעה שמצפה לקבוצתו משחק קל: "שום דבר לא בכיס שלנו. בורדו קבוצה טובה ואסור לנו לזלזל באף קבוצה. מבחינתנו, נצטרך לבוא ולתת את הטון במשחק ולנצח אותו כמו שאנחנו רוצים בכל משחק". הבלם לא חרג מתגובות חבריו כשנשאל על הקרב מול היריבה העירונית ביום שני והשיב בקצרה: "מוקדם עדיין לדבר על הדרבי".

* מכבי תל אביב הודיעה כי בעקבות מכירה של כ-11,000 מנויים לאוהדי הקבוצה, הקצאת כרטיסים לאוהדי האורחת והקפאות של מושבים על ידי המשטרה על מנת לחצוץ בין מחנות האוהדים - לא תהיה מכירת כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב לדרבי. אוהד שירכוש כרטיס ליציע אוהדי היריבה או ינסה להיכנס ליציע שאינו מיועד לאוהדי קבוצתו - יורחק מהמגרש בלא החזר כספי.

עדכון ראשון: 7:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully