וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצה: "אנחנו חייבים 'להרוג' משחקים מוקדם יותר"

8.12.2013 / 22:49

חלוץ מכבי תל אביב מודאג מההסתבכות ב-1:2 על בית"ר. יצחקי הסביר מדוע לא חגג: "לא יכולתי, בית"ר זה בית עבורי"

one

מכבי תל אביב שבה הערב (ראשון) למקום הראשון בליגת העל, אחרי שגברה 1:2 על בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. 19 אלף צופים הגיעו לאצטדיון טדי וראו את הצהובים מפגינים עליונות אך נלחצים לקראת הסיום. הצהובים עקצו מוקדם, כפי שעשו פעמים רבות העונה ועלו ליתרון מהיר מרגלי ראדה פריצה כבר לאחר שתי דקות. ברק יצחקי הכפיל בדקה ה-40 ולא חגג מול קבוצתו לשעבר, אך הצהובים מעודדים בעיקר בזכות איש אחד - ערן זהבי - שחזר להרכב לראשונה זה חודש ובישל פעמיים.

מכבי תל אביב שוב בפסגה אחרי 1:2 על בית"ר ירושלים

ברק יצחקי (משמאל) שחקן מכבי תל אביב לאחר שכבש לרשת בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"בית"ר היא סוג של בית בשבילי". יצחקי לא חוגג/יוסי ציפקיס

ברק יצחקי אמר בסיום: "זה לא כל כך קל כמו שזה נראה. למרות ששלטנו בכל המשחק, ברגע שהם הבקעו הקהל התעורר, אז לגיטימי שחזרנו אחורה בדקות האחרונות. הכי חשוב שניצחנו. בכל זאת".

יצחקי התייחס לעובדה שכבש ולא חגג מול קבוצתו לשעבר: "עשיתי את רוב הקריירה פה ויש לי זיכרונות יפים. קיבלו אותו יפה מאוד ויש לי הרבה חברים כאן. לא יכולתי לחגוג, זה סוג של בית בשבילי".

על המשחק של הקבוצה שלו אמר יצחקי: "אני לא חושב שאנחנו מסתבכים, אבל זה נכון שהם הבקיעו שער יפה משום מקום. אני לא חושב שהלכנו אחורה כי הגענו לעוד שניים-שלושה מצבים ויכולנו לגמור את המשחק. הייתה אווירה טובה. מגיעה מילה טובה לקהל של מכבי תל אביב שנתן הצגה עם יותר מ-5,000 אוהדים. אנחנו עובדים על הכול באימונים, גם על השערים המוקדמים. אנחנו קבוצה מאומנת, וכל המהלכים אלה דברים שאנחנו עובדים עליהם באימונים. לשמחתנו הגיעו שני שערים כבר במחצית הראשונה, אנחנו עושים את מה שהמאמן אומר וזה מתורגם לשערים".

ראדה פריצה התייחס בסיום לקשיים אליהם נקלעה מכבי תל אביב לקראת הסיום: "לא היה לנו משחק הכי טוב. למרות זאת, יצרנו הרבה מצבי הבקעה. אנחנו חייבים להרוג את המשחק בשלב מוקדם יותר.

לגבי הדרבי במחזור הבא: "יש לנו משחק נגד בורדו קודם כל, זה מה שעומד לנגד עינינו ועל זה אנחנו חושבים. עדיין אי אפשר לחשוב על הדרבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי תל אביב, ראדה פריצה. יוסי ציפקיס
מודאג מההסתבכות המיותרת. פריצה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully