וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "אליפות? זו שאיפה שהתחזקה מאז שהגעתי"

הפורוורד מתאקלם היטב בירושלים: "אני מתחבר, זו תחושה מדהימה". אדלשטיין: "אני אוהב את הארפר, הוא אינטליגנט"

הפועל תל אביב רשמה הערב (ראשון) ניצחון שני ברציפות בפעם הראשונה העונה. האדומים גברו על מכבי חיפה 75:84 במחזור ה-10 בליגת העל ואחרי תקופה ארוכה של חוסר יציבות עלו למאזן חיובי: 4:5 (נותר להם משחק חסר נגד הפועל חולון).

הפועל כבר הוליכה ב-23 נקודות, לפני שהאלופה חזרה והורידה לפער חד ספרתי ברבע האחרון. קרלון בראון שנטל את המושכות, קלע את 12 הנקודות האחרונות של האדומים והבטיח ניצחון, סיכם: "באנו אגרסיביים ואולי בעזרת קצת מזל, בהתחלה לא החטאנו. במחצית השנייה נרגענו, אבל ברגעים החשובים ידענו לעצור ולגמור את המשחק. נצטרך להמשיך את הריצה מהמשחק בנתניה ואם נמשיך ככה בארבעת משחקי החוץ נוכל להמשיך לנצח אותם".

קרלון בראון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רוצה להמשיך את הריצה. קרלון בראון/ברני ארדוב

המאמן המנצח ארז אדלשטיין החמיא לג'סטין הארפר שקלע 26 נקודות ורשם את המשחק הטוב ביותר שלו מאז שהגיע לקבוצה: "ג'סטין עשה מספרים טובים. הוא מתאמן קשה, מאוד אינטיליגנט, מחונך. יושב בווידאו עם הפה פתוח, שחקנים אוהבים אותו. במשחקים האחרונים הסיטואציות גרמו לו לשחק והוא היה מצוין. אני מאוד שמח בשבילו. הוא שחקן עם יד מבחוץ. ב-NBA ניסו לעשות אותו 3, אבל הוא 4 לאירופה".

דני פרנקו שראה את הקבוצה שלו מפסידה בפעם השנייה ברציפות בליגה, סיכם: "שיחקנו הרבה משחקים, כמעט כפול מהקבוצות האחרות. אני מעדיף להסתכל על החצי השני, על איך שחזרנו, קבוצות כבר חטפו פה. אנחנו יכולים לשחק טוב ונאושש את השחקנים שצריך. נשחק יותר מסודר במשחק הבא. הליגה הזאת מוכרעת בסוף".

פרנקו התייחס גם לחסרונו של מורן רוט, שייעדר 4-6 שבועות בגלל פציעה: "נצא מהטראומה של מורן. אנחנו מתעסקים במי שנמצא. לא נשב עם סטופר ונחכה לו. הוא יחזור כשהוא יהיה כשיר, ולא לפני זה. עד אז נתארגן ונהיה יותר מאורגנים מההתחלה. לא נחפש עכשיו סתם להביא עוד זר. אם ההנהלה תחשוב לנכון שצריך לעשות מהלך, נשב ביחד ונחליט".

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"מעדיף להסתכל על החצי השני, על איך שחזרנו". פרנקו/ברני ארדוב

ליאור אליהו: "אליפות? מאז שהגעתי השאיפה לזה מתחזקת"

במשחק שסגר את הערב, רשמה הפועל ירושלים ניצחון רביעי רצוף בליגה ועלתה לפחות זמנית לראשות הטבלה עם 70:97 קליל על ברק נתניה החלשה. ג'וש דאנקן (17 נקודות) וליאור אליהו (15 נקודות) הצטיינו, וירושלים תתכונן מעתה ואילך למשחק הקריטי ביום רביעי מול פלוישטי, שיקבע את המשך העונה ביורוקאפ. ירושלים לא ערכה מסיבת עיתונאים בסיום המשחק.

ליאור אליהו אמר בסיום: "אני מתחבר, התחושה מדהימה. כל צוות המאמנים והאוהדים בעיקר נותנים לי את התחושה הכי טובה שיכולה להיות. ההתאקלמות שלי מהירה. המטרות של ירושלים לקחת אליפות אולי מתחזקות בזכותי, אבל זה היה גם לפני שהגעתי. הראינו יכולת קבוצתית טובה".

לגבי המשחק מול פלוישטי: "ברור שיש לחץ, צריך לקת אותו למקומות חיוביים. יש למשחק הזה חשיבות גדולה. יש לנו יומיים להתכונן כמו שצריך, אין שום תירוץ. נבוא כדי לנצח שם, אני בטוח שיהיה קשה".

אדם אריאל, שממשיך לזכות לקרדיט מהמאמן בראד גרינברג התייחס אחרי המשחק לפציעה שספג במהלך הרבע השני: "היה היום משחק עם הרבה אנרגיה מהקהל, עשו לי תפרים אבל יהיה בסדר". לקראת משחק הירוקאפ אמר אריאל: " לקראת יום רביעי נעבוד מחר ומחרתיים, נעבור על הכל והמאמן יכין אותנו כמו שצריך בכדי שנבוא מוכנים".

רובי בלינקו אמר לאחר המשחק לוואלה! ספורט: "לא היינו מספיק טובים בשני הצדדים של המגרש - לא בהגנה ולא בהתקפה. גם כשהצלחנו למלא קצת את הדלי, אז זה שוב קפץ ליתרון וזה כל סיפור המשחק היום. היו לנו כמה ניצחונות וחבל שזה נעצר ככה. זה גם אשמתנו וגם הכושר הטוב של ירושלים".

ליאור אליהו, הפועל ירושלים, חוגג ניצחון על מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מצא בית חם. אליהו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully